خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

امیدواریم رفع تحریم‌ها موتور زنگ‌زده اقتصاد کرمانشاه را به حرکت درآورد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۴۶۰

یک فعال سیاسی گفت: امیدواریم که موضوع برجام و رفع تحریم‌ها موتور زنگ زده اقتصاد در کرمانشاه را به حرکت در آورد.

حمید چاوشی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درکرمانشاه اظهار کرد: برجام و رفع تحریم‌ها یکی از مهمترین و اصلی‌ترین برنامه دولت یازدهم بود که همگان دیدیم که با رهنمودهای مقام رهبری و نیز درایت تیم هسته‌ای و نیز مدیریت دکتر روحانی به سرانجام رسید.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه به فرجام رسیدن برجام و برچیده شدن تحریم‌ها می‌تواند تحول اقتصادی در کشور و استان کرمانشاه ایجاد کند، افزود: استانی همانند کرمانشاه که روزی برای خود قطب اقتصادی و کشاورزی محسوب می‌شد در سالیان اخیر خسارت‌های بسیاری در این حوزه متحمل شده،  لذا امیدواریم که موضوع برجام و رفع تحریم‌ها موتور زنگ زده اقتصاد در کرمانشاه را به حرکت در آورد.

رئیس شعبه 37 دادگاه دیوان عدالت اداری گفت: موضوع دیگری که نباید آن را به دست فراموشی بسپاریم، مسئله قطب کشاورزی شدن کرمانشاه است. کرمانشاه تمامی زیرساخت‌های تبدیل‌شدن به این جایگاه را دارد، ولی مشکل آنجاست که تاکنون در این زمینه کاری صورت نگرفته است.

وی عنوان داشت: البته از یک سو طولانی شدن بحث خشکسالی ها و نیز کم کاری برخی از مسئولان وقت رسیدن کرمانشاه به این مطلوب را دچار تاخیر کرد، لذا امیدواریم در دولت جدید و با نمایندگان جدید شاهد رسیدن به این خواسته به حق کرمانشاه باشیم.

این فعال سیاسی در ادامه با تاکید بر اینکه نزدیکی به بازارهای بین المللی از دیگر امتیازات کرمانشاه است، افزود: باید این فرصت را که برای هر استانی وجود ندارد را غنیمت بدانیم و از امتیاز مرزها و پایانه‌های بین المللی کرمانشاه برای صادراتی که تولید خود استان است، استفاده کنیم و نقش واسطه بودن کرمانشاه را در این موضوع روز به روز کم رنگ‌تر کنیم.

چاوشی در پایان گفت: امید است که در انتخابات اسفندماه سال‌جاری مردم با حضور در پای صندوق‌های رای ضمن خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب، نمایندگانی را به بهارستان بفرستند که توانایی رفع نیازها و جوابگویی به خواسته‌های مردم این استان را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز