خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه نداجای کرمانشاه اعلام شد؛

استخدام افسر و کارمند پیمانی در نیروی دریایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۴۵۳

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه در اطلاعیه ای از استخدام افسر و کارمند به صورت پیمانی ( پنج ساله) خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، بر اساس این گزارش، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به ترتیب زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس 3*4 ، یک برگ کپی از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی به صورت پشت و رو، کپی مدرک تحصیلی دارندگان مدرک دکترا و ...، کپی مدرک فنی و حرفه ای برای متقاضیان استخدام (برای متقاضیان شغل رانندگی، کپی از گواهینامه پایه یکم و گواهینامه ویژه با گواهی معتبر و سابقه کار) کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی یا دفترچه آماده به خدمت( بدون مهر غیبت) با تاریخ اعزام بعد از اسفند 94

از دیگر مدارک برای استخدام پیمانی در نیروی دریایی ارتش، می توان به واریز مبلغ 400 هزار ریال به حساب 5151579007008 بانک سپه ( بنام جمع آوری درآمد پشتیبانی مرکز نداجا) و نیز ارائه اصل و کپی نامه بنیاد شهید برای فرزندان معظم شهدا اشاره کرد.

یکی دیگر از مدارک قابل ارائه در این استخدام، ارائه مدرک معتبر برای فرزندان خانواده های ایثارگران و نیروهای مسلح و دارندگان سابقه بسیح با عضویت فعال عنوان شده است.

گفتنی است که متقاضیان می توانند در ساعت اداری به دفتر مدیریت و استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در غرب کشور به آدرس کرمانشاه، سه راه حافظیه. بلوار شهید غیرتمند مراجعه نمایند.

ضمنا تلفن 08338395093 آماده پاسخگویی به هرگونه سئوال متقاضیان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز