خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد

گازرسانی به 1200 روستا تا 2 سال آینده

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه از گازرسانی به یک‌هزار و 200 روستای استان کرمانشاه تا پایان سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، مجتبی نیک‌کردار صبح امروز در نشست تحویل ماشین‌آلات و خودروهای خدماتی به دهیاری‌های استان کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید به طور جدی برای توسعه روستا کمر همت بسته است.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات زیربنایی همچون آب، برق، گاز و ... در روستاهای استان اقدامات خوبی انجام گرفته است، اظهار کرد: در زمینه گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه حدود 440 روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌ است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: طی دو سال گذشته به 230 روستای استان گازرسانی صورت گرفته است، در حالی که این رقم طی 10 سال گذشته به 210 روستا می‌رسد و در عرض دو سال به اندازه 10 سال در این حوزه کار انجام شده است.

نیک‌کردار با اشاره به اینکه گازرسانی به 600 روستای دیگر استان در دست اقدام است، تصریح کرد: با اجرای این طرح تا پایان سال آینده تعداد روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز در استان کرمانشاه به یک‌هزار روستا خواهد رسید.

وی از گازرسانی به یک‌هزار و 200 روستای استان کرمانشاه تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: با این کار به تمام روستاهای دارای بیش از 20 خانوار استان گازرسانی صورت می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دولت یازدهم علاوه بر توجه به مسائل عمرانی در روستاها به معیشت مردم و توسعه همه‌جانبه آنها نیز بها داده است؛ لذا باید از این فرصت به نفع توسعه روستاها بهره‌مند شد.

کد خبر : ۳۳۵۰۴۹