خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد کرمانشاه

50 موسسه خیریه در کرمانشاه با کمیته امداد همکاری می‌کنند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: قریب به 50 موسسه خیریه و عام المنفعه در استان با کمیته امداد همکاری و تعامل دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مرتضی حسینی‌فر در جلسه کارگروه های تخصصی موسسات عام المنفعه استان کرمانشاه که با حضور طالبی رئیس ادارات موسسات عام المنفعه کمیته امداد مرکز، میرصیدی مدیر عامل موسسه خیریه عترت بوتراب و نمایندگان قریب به 20 موسسه خیریه در استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه طرح دیدگاه ها، برنامه ها و بررسی مشکلات پیش روی موسسات خیریه و رفع این مشکلات با همیاری کمیته امداد بوده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کمیته امداد از ظرفیت موسسات خیریه در راستای اکرام ایتام، تامین جهیزیه همسران جوان، تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای نیازمندان بهره می گیرد تصریح کرد: کمیته امداد به صورت دو سویه در راستای برطرف کردن موازی کاری با موسسات خیریه تعامل دارد.

وی با یادآوری اینکه تا پایان سالجاری جلسات دیگری با موسسات خیریه استان برگزار می شود اظهار امیدواری کرد: جلسات کمیته امداد با موسسات خیریه در قالب کارگروه های تخصصی به صورت مداوم برگزار شود.

در ادامه این جلسه، میر صیدی مدیرعامل موسسه خیریه عترت بوتراب با بیان اینکه در حال حاضر موسسه مذکور حمایت از شش هزار یتیم در کشور را برعهده دارد اظهار امیدواری کرد: تا پایان سالجاری این موسسه حمایت از 10 هزار یتیم در کشور را برعهده بگیرد.

میر صیدی همچنین در این جلسه به تبادل اطلاعات با موسسات خیریه استان کرمانشاه پرداخت و در راستای تامین هزینه های تحصیل، معیشت ایتام و تامین جهیزیه نوعروسان یتیم تحت حمایت موسسات مذکور اعلام آمادگی کرد.

کد خبر : ۳۳۵۰۴۶