خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

43 راهدارخانه ثابت و موقت استان کرمانشاه را پوشش می‌دهند

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: 444 راهدار استان کرمانشاه در قالب 56 اکیپ برف روب با در اختیار داشتن 416 دستگاه سبک و سنگین، 43 راهدارخانه ثابت و موقت استان را پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، عبدالله بهادری اظهار کرد: 444 راهدار استان کرمانشاه در قالب 56 اکیپ برف روب با در اختیار داشتن 416 دستگاه سبک و سنگین، 43 راهدارخانه ثابت و موقت استان را پوشش می‌دهد،تا نگهداری کنند و ایمنی را هدیه دهند به 8300 کیلومتر راه شریانی،اصلی،فرعی،بزرگراه‌ها و راههای روستایی در این حوزه.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در مرکز یک چهار راه اصلی،محور ارتباطی 4 طرف کشور است و هم مرز بودن با کشور عراق و ترانزیت بی وقفه صادرات به معنای استفاده از حداکثر ظرفیت جاده ای است،تاکید کرد: راههای استان با چنین پتانسیلی یک سرمایه ملی است که ضمن نگهداری  مستمر و اجرای عملیات تکمیلی در آن، باید با استفاده از ابزارهای در اختیارات و اجرای اقدامات به روز، در زمان همه اتفاقات (برف،کولاک،ریزش جاده در مناطق کوهستانی)ایمنی در آن فراهم شود.

وی افزود: انجام این مهم در شرایط توپوگرافی استان امری دشوار است با این وجود  راهداران ما به بهترین نحو ممکن از پس مسئولیت های محوله بر آمدند.

بهادری افزود: با تلاشهای بسیار این باور در همه مسئولان کشوری و استانی ایجاد شده که حجم بالای ظرفیت جاده‌ای استان کرمانشاه به پشتوانه و پشتیبانی مالی نیاز دارد و خوشبختانه به واسطه این نگاه مثبت این عزیزان، امروز راهداران کرمانشاه موفق تر از  همیشه امنیت در جاده ها را میزبانی می‌کنند.

کد خبر : ۳۳۲۹۳۴