خبرگزاری کار ایران

یوسف روشن در گفت‌وگو با ایلنا

دغدغه نمایندگان کرمانشاه باید توسعه همه جانبه استان باشد

یک فعال فرهنگی در کرمانشاه گفت: وکلای مردم در بهارستان باید از نیروهای متعهد به نظام و دولت باشند و تمام دغدغه‌شان توسعه همه جانبه استان و کشور باشد.

"یوسف روشن" از فعالان فرهنگی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: در این دوره شاهدیم که گزینه‌های بسیاری برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده‌اند و این امر، انتخاب را برای مردم کمی مشکل کرده است.

روشن با اشاره به اینکه یکی از معیارهای انتخاب گزینه‌های اصلح، پاکدست بودن آنهاست، گفت: وکلای مردم در بهارستان باید از نیروهای متعهد به نظام و دولت باشند و تمام دغدغه‌شان توسعه همه جانبه استان و کشور باشد.

وی با انتقاد از برخی روش‌های نادرست در جذب آرا توسط بعضی از نامزدهای انتخاباتی در حوزه شهرستان کرمانشاه، افزود: باید انتخاب را به خود مردم بدهیم و از آنها بخواهیم با تحقق و پرسش گزینه اصلح را انتخاب کنند، نه اینکه برخی از کاندیداها اقدام به کارهای غیراصولی برای جمع آوری آرا کنند که این نوع فعالیت این دست از نامزدهای انتخاباتی به نوعی به امور ضدانتخابات تعبیر می‌شود.

روشن با ابراز امیدواری به اینکه در این دوره از انتخابات سطح مشارکت مردم بسیار بالاتر از دوره‌های گذشته خواهد بود، گفت: با این حال گزینه‌های مناسب خوبی در صف نامزدهای انتخابات مجلس دهم وجود دارد که واجب است که مردم این گزینه‌های اصلح را شناسایی و راهی بهارستان کنند.

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه کرمانشاه نیازمند جهشی سریع برای برون رفت از معضلات بیشمار فرهنگی و اقتصادی است، تاکید کرد: امروز بسیاری از مشکلات گریبانگیر کرمانشاه است. این استان روزگاری حرف‌های بسیاری برای خود داشت، ولی با کمال تاسف بسیاری از ناهنجاری‌ها و آمارهای منفی به کرمانشاه ختم می‌شود که امیدواریم با فرستادن نمایندگان کاربلد و پاکدست بتوانیم از این معضلات فاصله بگیریم.

وی عنوان کرد: امام راحل تاکید بسیار فراوانی بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته‌اند و این امر نیز از منویات مقام معظم رهبری است، لذا حضور در این دوره از انتخابات به نوعی وظیفه دینی و ملی هر ایرانی است.

کد خبر : ۳۳۲۹۲۰