خبرگزاری کار ایران

داود امامی:

جوانان کوزرانی در زمین‌های خاکی و خیابان‌های آسفالت فوتبال بازی‌ می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۳۳۲

رئیس کمیسیون ورزشی و امور جوانان شورای‌اسلامی شهر کوزران گفت: جوانان کوزرانی در زمین‌های خاکی و خیابان‌های آسفالت فوتبال بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، رئیس کمیسیون ورزشی و امور جوانان شورای‌اسلامی شهر کوزران در دیدار صبح امروز یکشنبه با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه به ضرورت تاسیس اداره ورزش و جوانان در کوزران سنجابی پرداخت و اظهار کرد: کوزران دارای 16 هزار نفر جمعیت است که در حدود 67 درصد آن را جوانان تشکیل می‌دهند و جا دارد در زمینه تقویت زیرساخت‌های ورزشی اقدامات قابل‌توجهی در آن صورت پذیرد.

داود امامی افزود: کوزران دارای استعدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی است که قطعا با حمایت هدفمند می‌تواند زمینه افتخارآفرینی بیشتری را فراهم آورد.

وی ابراز داشت: در حال حاضر تنها امکانات‌ورزشی شهر کوزران، یک مجتمع چندمنظوره ورزشی است که جوابگو نیست. کمترین امکانات در کوزران برای انجام ورزش حرفه‌ای در رشته‌های مختلف کشتی، رزمی، والیبال و فوتبال وجود ندارد و هنوز فوتبال در کوزران در زمین‌های خاکی و معابر و آسفالت انجام می‌شود.

امامی گفت: از سویی متولی ورزش در منطقه که اداره ورزش است در کوزران مستقر نیست و ضرورت ایجاد اداره ورزش در کوزران محسوس است.

رئیس کمیسیون ورزشی و امور جوانان شورای اسلامی شهر کوزران افزود: جوان امروز سرمایه فردای مملکت است و مسلما توجه و حمایت از این نسل را نمی‌توان هزینه تلقی کرد و به نوعی سرمایه‌گذاری است.

امامی در ادامه گزارشی از مشارکت مردم کوزران در راهپیمایی‌های پیاده‌روی خانوادگی که با استقبال ویژه مردم همراه بود داد و خواستار تداوم این امر که به افزایش روحیه نشاط و سرزندگی و امید در جامعه منجر خواهد شد گردید.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کوزران را از دیرباز می‌شناسم و زمینه مناسبی برای تعالی ورزش دارد.

مجتبی جوهری اظهار کرد: با همکاری بخشداری و شورای شهر کوزران طی دو ساله اخیر برنامه‌های خوبی را در زمینه برپایی همایش های پیاده‌روی خانوادگی برگزار کردیم که الحمدالله استقبال خوبی شد. ورزش‌های همگانی را بصورت ویژه حمایت می‌کنیم و اعتقاد داریم با تقویت این عرصه، فضای نشاط بیشتری ایجاد کنیم.

وی افزود: در زمینه فعال کردن سازمان‌های مردم نهاد برنامه داریم که در کوزران با همکاری جوانان علاقه‌مند، شرایط مطلوبی فراهم آوریم.

جوهری ابراز داشت: انتظار داریم بخشداری، شهرداری و شورای شهر کوزران نیز مانند گذشته حمایت خود را از ورزش همگانی ادامه دهند تا بتوانیم به اهداف عالی ترسیم شده برای آن دست یابیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در زمینه تقاضای ایجاد اداره ورزش در کوزران گفت: درباره ایجاد اداره ورزش در کوزران با توجه به شناختی که از کوزران و پتانسیل‌های موجود  و جمعیت مستعد ورزشی در آن دارم و همچنین پیگیری شورای‌شهر کوزران نظر مساعدی دارم و موافق تاسیس اداره ورزش و جوانان در کوزران هستم و پیگیر تاسیس آن به زودی خواهیم بود.

وی ابراز داشت: از جوانان دغدغه دار و مسئولیت پذیر کوزرانی دعوت می‌کنم که جذب ngoها شوند و برای توسعه بیشتر کوزران با داشتن چارچوب و هدف مشخص فعالیت کنند.

جوهری در ادامه افزود: در زمینه نداشتن زمین‌ورزشی فوتبال نیز در صورتی‌که یک هکتار زمین در اختیار این اداره قرار داده شود حاضریم اعتبارات لازم جهت ایجاد مجموعه ورزشی استاندارد و تجهیز امکانات مورد نیاز تخصیص دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز