خبرگزاری کار ایران

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی:

40 تن گوشت مرغ مازاد در استان کرمانشاه ذخیره سازی شده است

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۴۴

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 40 تن گوشت مرغ مازاد بر نیاز استان ذخیره سازی شده است و این روند همچنان برای حمایت از تولید کننده ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، مهندس شهرام قنبری اظهار کرد: ذخیره‌سازی و انجماد گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام این سازمان، اتحادیه مرغ گوشتی استان و کشتارگاه‌های صنعتی طیور استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در حال انجام است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ذخیره‌سازی مرغ به دلیل جمع آوری مرغ تولیدی، کاهش عرضه در بازار، متعادل کردن عرضه و تقاضا و تعادل قیمت‌ها و جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر برای تعادل قیمت و جلوگیری از زیان مرغداران ذخیره‌سازی در بازارهای داخلی استان  انجام شده، گفت: جهت ذخیره سازی به صورت انجماد، گوشت مرغ به صورت لاشه از مرغداران تحویل گرفته می‌شود.

قنبری با بیان اینکه مرغ گوشتی خریداری شده به قیمت هر کیلوگرم 65هزار ریال به صورت لاشه است، تصریح کرد: بهای مرغ تحویلی به صورت کالا به کالا با دانه‌ ذرت و کنجاله سویای موجود در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام پرداخت می شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: مرغداران لازم است با رعایت تمام مسائل بهداشتی و اصولی نسبت به ذخیره و انجماد سازی اقدام کنند.

قنبری با اشاره به نکاتی در خصوص ذخیره‌سازی اصولی مرغ گوشتی در استان افزود: وزن مرغ گوشتی در حد استاندارد تعریف شده به صورت لاشه پرکنده 1.2 تا 1.8  کیلوگرم است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: مرغ گوشتی که به صورت لاشه خریداری شده برای تعادل بازار باید تحویل اتحادیه مرغ گوشتی استان کرمانشاه گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز