خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار

اولین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کرمانشاه تشکیل شد

اولین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، اولین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شواری اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان با حضور فضل اله رنجبر و اعضا این کمیته برگزار شد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه اطلاع‌رسانی و تبلیغات در دو انتخابات آتی دهمین دوره مجلس شواری اسلامی و خبرگان رهبری گفت: این اولین انتخاباتی است که در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود و باید ز مینه و بستر مشارکت حداکثری در این دو انتخابات مهم فراهم شود.

رنجبر هدف از تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخاباتی شهرستان کرمانشاه را در راستای جلب حداکثری و مشارکت بیشتر مردم و برگزاری انتخاباتی قانونمند و با نشاظ ارزیابی کرد و گفت: مجموعه فرمانداری کرمانشاه به کمک دوستان عضو این کمیته نیاز داشته و از شما می‌خواهیم طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر و قانونی‌تر انتخابات مجلس دهم وخبرگان رهبری ارائه کنند.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر این نکته که حضور پر شور مردم در پای صندوقهای رای از اهداف مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری است، گفت: در این راستا و براساس قوانین موجود در آیین نامه‌های انتخابات تمامی دستگاه‌ها و ادارات باید حداکثر توان و ظرفیت خود را به کار برده و ‌آن را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان و استان قرار دهند.

فرماندار کرمانشاه به نقش برجسته و پر اهمیت رسانه‌ها در پر شور کردن انتخابات اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید به کمک ستادهای انتخابات شهرستان و استان آمده و برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی تلاش کنند.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا کمیته مذکور طرح‌ها و ایده‌های خود را مطرح ساخته تا در جلسات آتی پیرامون آن‌ها بحث و تبادل نظر صورت پذیرد.

کد خبر : ۳۱۹۶۱۵