خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا مطرح شد

طولانی شدن اختلال در شبکه‌های تلفن ثابت شهرک "ظفر" کرمانشاه

بسیاری از ساکنان "ظفر" از طولانی شدن اختلال در شبکه تلفن ثابت در این شهرک ابراز نارضایتی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، شهرک «ظفر» در شهر کرمانشاه چند صباحی است که به بسیاری از مشکلات زیرساختی مبتلا شده است و تاکنون هیچ نهاد و ارگانی به صورت واقعی نتوانسته است که به این معضلات شهری رسیدگی کند.

با این وجود بازهم در اولین روزهای پاییزی شاهد از دسترس خارج شدن بسیاری از امکانات شهرنشینی در این منطقه از کرمانشاه هستیم.

براساس این گزارش، بیش از یک هفته است که خطوط تلفن ثابت در بخشهای زیادی از شهرک ظفر در کرمانشاه عملا قطع شده و بسیاری از امور روزمره مردم ساکن در منطقه را فلج نموده است.

سانبلی از ساکنان شهرک ظفر در این باره خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: متاسفانه بسیاری از زیرساخت‌ها همانند، آب، برق و تلفن در شهرک ظفر از مشکلات پایه‌ای برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: نزدیک به یک هفته می‌باشد که قطعی تلفن‌های ثابت به دیگر مشکلات مردم این منطقه اضافه شده است و پس از پیگیری‌های فراوان هنوز مسئولان مربوطه نتوانسته‌اند که این مشکل را برطرف کنند.

با این حال به نظر می‌رسد که مشکل تلفن ثابت در شهرک ظفر کرمانشاه که به علت در حاشیه بودن از نگاه مسئولان دور مانده است،‌‌ همان ضعف در زیرساخت‌ها می‌باشد.

برخی از کار‌شناسان علت به وجود آمدن این مشکلات را تراکم ساخت و ساز‌ها در این منطقه از کرمانشاه عنوان کرده‌اند.

به نظر این کار‌شناسان، حجم بالای واحدهای ساخته شده مسکن مهر در ظفر؛ وجود بسیاری از زیرساخت‌ها همانند تلفن، آب و برق را در تنگنا قرار داده است.

تاکنون هیچ کدام از مسئولان شرکت مخابرات کرمانشاه پاسخی به علت اصلی قطعی تلفن ثابت در شهرک ظفر نداده‌اند.

کد خبر : ۳۱۹۲۱۲