خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه بعثت در گفت‌وگو با ایلنا

به پیروزی مقابل تیم شهرداری کاشان می‌اندیشیم

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: این تیم به پیروزی مقابل تیم شهرداری کاشان می‍‌اندیشید.

مدیر عامل باشگاه بعثت در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه باروحیه و انگیزه‌ای که بازیکنانم بعد از درخشش در این هفته ها پیدا کردند انگیزه و توان پیروزی در برابر شهرداری کاشان را داشته و به‌طور حتم سه امتیاز ارزشمند داخل خانه را کسب خواهند کرد.

افشین حسنی گفت: در این چند هفته نشان دادیم که تیم خوبی هستیم، انگیزه و روحیه بالایی داریم و قدرت فنی ما نیز می تواند برای هر تیمی مشکل ساز شود.

مدیر عامل باشگاه بعثت با بیان اینکه باید مراقب تیم های رقیب بود، تصریح کرد: هرگز به عقب نگاه نمی کنم و خیلی جلوتر را هم نمی بینم نتیجه دیدار بعد می تواند موثرترین چیز باشد، اگر ناامیدی بزرگی داشته باشید، آن بر روی تمام بازی های دیگر تاثیر می گذارد، شما به آرامی اعتماد به نفس را بدست می آورید اما به سرعت آن را از دست می دهید، بنابراین برای اینکه همواره آن را در بالاترین سطح نگه دارید مهم است که مراقب بازی بعدی باشید.

حسنی تصریح کرد: برای پیروزی در برابر شهرداری کاشان یکدل و هم قسم شده ایم و با عنایت خداوند و نیز حمایت هوادارانمان که عامل مهم در کسب پیروزی های خانگی ماست، به این مهم دست دست خواهیم یافت.

کد خبر : ۳۱۶۷۲۶