خبرگزاری کار ایران

بیمارستان شهدای سرپل ذهاب محروم از پزشک متخصص و دستگاه سونوگرافی

بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب از داشتن پزشک متخصص و دستگاه سونوگرافی محروم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سرپل ذهاب، معمولا رسم بر این است که دولت و مسئولان، بیمارستان ها را به آخرین امکانات روز پزشکی مجهز کنند، که ظاهر این کار در شهرستان سرپل ذهاب بالعکس می باشد.

تاچند وقت گذشته بیمارستان شهدا، تنها بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب هم دارای پزشک متخصص بود و هم از دستگاه سونوگرافی بهره می برد، که این امر توانسته بود که به مردم این شهر خدمات درمانی و پزشکی ارائه کند و هم اینکه بسیاری از بیماران در شهرستان اطراف به بیمارستان شهدای این شهرستان مراجعه کنند.

اما بعد از مدت زمانی بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب هم پزشکان متخصص خود را از دست داد و هم اینکه از داشتن دستگاه سونوگرافی محروم شد و این امر باعث سرگردانی بسیاری از بیماران و مردم در این منطقه شده است.

حال جمعیت 80 هزار نفری شهر سرپل ذهاب دارای بیمارستانی با حداقل امکانات است و مردم این شهرستان مجبورند برای درمان و یا انجام سونوگرافی مسافت زیادی را تا شهرستان اسلام آبادغرب و حتی مرکز استان طی کنند که این خود داستان و ماجرای دیگری است.

در حال حاضر بیشتر اتاق های بیمارستان شهدای سرپل ذهاب یا بسته شده اند و یا اینکه خالی از هر گونه امکانات پزشکی می باشند.

براساس این گزارش، تاکنون کسی از مسئولان بهداشت و درمان جوابی برای این وضعیت در بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب نداشته است.

گزارش: سکینه اکبری

کد خبر : ۳۱۶۱۱۲