خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه:

آموزش‌های فنی و مهارتی با الگوی بازار محور ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۸۷

آموزشهای فنی و مهارتی با الگوی بازار محور باید در جامعه ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنای کرمانشاه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با محور کمیته مهارت گفت: یکی از برنامه‌های لازم جهت برون رفت از معضل بیکاری، توجه به آموزشهای فنی و حرفه‌ای است.

داود ناصری امید گفت: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته در سال جاری، برنامه‌های آموزشی این اداره کل در سال آینده بر اساس نیاز بازار کار و در راستای سیاست‌های سازمان مبنی بر آموزش‌های تولید محور است.

ناصری امید، با اشاره به ارائه بیش از 5 میلیون نفر ساعت آموزش در مراکز ثابت دولتی و 3 میلیون نفرساعت آموزش توسط آموزشگاه‌های بخش خصوصی اظهار داشت : تعهدات آموزشی این اداره کل در سال جاری علیرغم محدودیت‌های اعتباری موجود بر اساس برنامه‌ریزی مدون و منسجم در مسیر اقتصاد مقاومتی و رعایت صرفه جویی‌های لازم به طور کامل محقق شده است .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در این جلسه با ارائه گزارش مستندی از اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از یک سوم تعهدات آموزشی در سطح شهرستان کرمانشاه توسط 8 مرکز ثابت و 113 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای انجام شده است.

وی با ارائه پیشنهاد طرح ساماندهی مشاغل صنعت ساختمان گفت : با توجه به اینکه قشر کثیری از نیروی انسانی در حوزه صنعت ساختمان مشغول فعالیت هستند نیازمند توجه بیشتری است.

ناصری امید تصریح کرد: با اجرای طرح ساماندهی مشاغل ساختمانی علاوه بر ارتقاء منزلت اجتماعی عزیزانی که در این حوزه زحمت می‌کشند، خدمات مطلوب‌تر و با کیفیت‌تری به همشهریان ارائه خواهد شد.

وی به تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس اشاره کرد و گفت : از جمله توفیقات به دست آمده در سال جاری که با همت و تلاش مسئولان ارشد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تعامل و همکاری خوب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نظر مساعد دولت تدبیر و امید صورت پذیرفت و مقدمات برگزاری آزمون استخدام تغییر وضعیت مربیان حق التدریس در حال انجام است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد : همه مربیان عزیز حق التدریس شاغل در سطح استان با سعی و تلاش خود از این فرصت پیش آمده جهت تبدیل وضعیت نهایت بهره‌مندی را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز