خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

جامعه " اهل حق " برای توسعه کرمانشاه مشارکت داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۱۳

ما از بزرگان جامعه اهل حق دعوت می کنیم که برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف و برنامه‌های توسعه‌ای مشارکت و همکاری داشته باشند و خوشبختانه فضا برای توسعه در استان کاملاً فراهم است.

استاندار کرمانشاه در دیدار با معتمدین و بزرگان اهل حق استان اظهار داشت: فداکاری‌های جامعه اهل حق برای پیروزی انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس، هیچگاه از اذهان زدوده نخواهد شد و مردم اهل حق، همواره در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب، تعصب خود را به کشور و اسلام نشان داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، ابراهیم رضایی گفت: شهدای عزیز و جوانان آگاه جامعه اهل حق در هشت سال دفاع مقدس، به‌خصوص در عملیات مرصاد برجسته ترین نقش خود را ایفا کردند و با ایستادگی و مقاومت همانند دیگر جوانان ایران مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شدند که ما این رشادت‌ها را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به زندگی مسالمت آمیز همه فرق و مذاهب در استان کرمانشاه گفت: مردم استان با فرق و مذاهب مختلف قرن‌هاست که با یکدیگر زندگی مسالمت آمیز و وحدت بخشی دارند و همین نوع زندگی است که خشم دشمنان ایران اسلامی را برانگیخته است.

رضایی بابادی در ادامه با اشاره به بازدید هوایی اخیر خود از نوار مرزی استان اظهار داشت: در این بازدید همواره صحبت از شجاعت، شهامت و پاسداری دلیرانه جامعه اهل حق و دیگر مذاهب در دفاع از حریم و مرزهای کشور به میان آمد لذا وقتی این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها را مرور می کنیم تلاش و جدیت خود را برای حل مشکلات این افراد غیور دو چندان خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه بروز هرگونه افراطی گری و تندوری از هر فرد و گروهی را برای خدشه دار کردن دیگر مذاهب به منزله از بین رفتن وحدت و انسجام و پیروی از مسیر دشمن عنوان کرد و گفت: هرگونه تندوری و افراطی‌گری که با دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب منطبق نباشد، مورد پذیرش مدیریت استان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه وظیفه مسوولین خدمت رسانی به همه افراد در استان است، خاطرنشان ساخت: چند روز پیش در جمع گزینش گران استان بر رفع موانع موجود جامعه اهل حق تاکید کردم لذا همه باید تلاش کنند تا رفتارها و اقدامات در چارچوب قانون و بدور از هرگونه تندوری و کارهای سلیقه ای در استان باشد.

رضایی با بیان اینکه به دنبال حل مشکل افراد اهل حق هستیم، گفت: این موضوع را در دست پیگیری داریم تا بتوانیم از استعدادها و ظرفیت های خوب این عزیزان برای پیشبرد امور استان استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همه ما یک ملت هستیم و برای دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی به صورت مشترک تلاش می کنیم. بنابراین در نظر داریم تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردم اهل حق در توسعه و شکوفایی استان استفاده کنیم.

رضایی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۳۶ سال گذشته، هیچگاه به مردم دارای مذاهب مختلف نگاه تبعیض آمیزی نداشته و همواره سعی کرده تا آبادانی و شکوفایی در تمامی نقاط ایران ایجاد شود و ما هم در استان همین نگاه و روش را پیشبرد برنامه‌های توسعه در دستور کار داریم.

وی گفت: ما از بزرگان جامعه اهل حق دعوت می کنیم که برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و برنامه‌های توسعه‌ای مشارکت و همکاری داشته باشند و خوشبختانه فضا برای توسعه در استان کاملاً فراهم است.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: حتماً دیدگاه‌های جمهوری اسلامی را در خصوص اقلیت‌های مذهبی که تبلور آن در فرمایش‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، اجرایی خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به سخنان سید نصرالدین حیدری از رهبران جامعه اهل حق در خصوص تلاش برای توجه به مسائل زیست محیطی گفت: صحبت ایشان که بدون شک در روند توسعه استان تاثیرگذار خواهد بود، جای خوشحالی دارد و ما از نظرات توسعه محور برای حل مشکلات استفاده خواهیم کرد.

در این مراسم چند تن از جامعه اهل حق به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در باره خدمات گسترده، وفاداری جامعه اهل حق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین درخواست برای رفع بعضی مشکلات این جامعه از جمله بیکاری و… پرداختند.

در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل اطلاعات استان، جانشین اطلاعات سپاه نبی اکرم(ص)، مدیرکل حوزه استاندار، مشاور عالی استاندار، مشاور استاندار در اقوام و مذاهب و چند تن دیگر از مسوولین استان نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز