خبرگزاری کار ایران

به منظور تنظیم بازار صورت گرفت:

توزیع مرغ منجمد در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۱۰

توزیع مرغ منجمد به منظور تعادل قیمت مرغ تا رسیدن قیمت به رقم مناسب در استان کرمانشاه صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه گفت: باتوجه به افزایش قیمت کاذب مرغ، در کارگروه تنظیم بازار مصوب شده که نسبت به عرضه گوشت مرغ منجمد در سطح استان اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علی اشرف منصوری اظهار داشت: بیش از سه هزار و۵۰۰ تن گوشت مرغ در سردخانه های استان موجود است که قیمت هرکیلوگرم ۵۸ هزار ریال برای مصرف کننده تعیین شده است.

وی افزود: توزیع مرغ منجمد تا زمانی که قیمت مرغ متعادل شده و به رقم مناسب برسد ادامه دارد و محدودیتی برای عرضه مرغ در سطح بازار وجود ندارد.

منصوری تصریح کرد: قیمت مرغ زمانی متعادل می شود که هم تولید مرغ برای مرغداران استان اقتصادی باشد و هم مصرف کنندگان بتوانند با قیمت مناسب مرغ خود را تأمین کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه اظهار کرد: قیمت مرغ در سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام ۵۵ هزار ریال بوده، اما برای مصرف کننده با احتساب هزینه نگهداری و توزیع با قیمت ۵۸ هزار ریال عرضه خواهد شد.

وی از کلیه فروشگاه های عمده ای که در سطح شهر کرمانشاه و سایر شهرستان ‍ ها امکان توزیع، نگهداری و تأمین مرغ منجمد را دارند خواست که برای دریافت و توزیع مرغ منجمد اقدام کنند.

منصوری اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم طی روزهای اخیر در کرمانشاه به ۷۸ هزار ریال رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز