خبرگزاری کار ایران

در فنی وحرفه ای کرمانشاه برگزار شد؛

کارگاه آموزشی آشنایی با قانون ارتقای سلامت اداری

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۹۴

کارگاه آموزشی آشنایی با قانون ارتقای سلامت اداری در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه برگزار شد.

با توجه به اهمیت وجود نظام اداری سالم و پیامدهای استقرار آن در کیفیت ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی و همچنین توسعه ملی پایدار، کارگاه آموزشی «آشنایی با قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد»، در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با حضور معاون سازمان بازرسی استان، مدیرکل، معاونان و روسای ستادی و مراکز فنی وحرفه ای در سالن همایش مرکز شماره یک این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تقدیر از همکاران شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی، در خصوص ضرورت توجه به سلامت نظام اداری در دستگاه‌های اجرایی گفت: درمسیر ارتقای سلامت اداری، ایجاد محیطی امن برای ارباب رجوع، توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری و افزایش پاسخگویی در کارکنان، برگزاری دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری بسیار حائزاهمیت است.

داود ناصری امید تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به منظور آگاه‌سازی کارکنان، آشنایی با قوانین و مقررات، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های اداری، ارتقاء انضباط اجتماعی و قانونگرایی، پیشگیری از بروز تخلفات اداری و رسیدگی سریع به شکایات صورت می پذیرد.

معاون سازمان بازرسی استان کرمانشاه به عنوان مدرس این کارگاه آموزشی ضمن تبیین مفهوم فساد در سطوح و انواع مختلف آن وتشریح آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاه های اجرایی به برنامه ریزی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد درجمهوری اسلامی ایران و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی آن اشاره کرد.

عادل رضویان مباحثی نظیر انواع و سطوح فساد، اخلاق در آموزه ها و ارزشهای دینی و ویژگی های اخلاقی کارگزاران، اهمیت مبارزه با فساد، رویکردهای نظری فساد، سابقه فساد اداری، مصادیق فساد اداری، عوامل فساد اداری، عوامل موثر در ارتقاء سلامت اداری و آثار و پیامدهای شیوع فساد اداری را در این کارگاه آموزشی تشریح نمود.

وی در ادامه نمونه‌های اجتماعی و اقتصادی و مظاهر بروز فساد در جامعه، رویکردهای مقابله با فساد، اهمیت به رویکرد پیشگیرانه در مقابله با فساد، لزوم آموزش و تقویت بعد معنوی و اخلاقی در کارکنان و عوامل موثر در ارتقای سلامت اداری را مطرح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز