خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری اجتماع بزرگ " من عاشق محمدم " در بقاع متبرکه کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۰۵

اجتماع بزرگ " من عاشق محمدم " در بقاع متبرکه استان کرمانشاه با حضور عاشقان این پیامبر عظیم الشان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در جمع خبرنگاران، با محکوم کردن هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) از برگزاری اجتماع بزرگ " من عاشق محمدم " در بقاع متبرک استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی اظهار داشت: این اجتماع به نمایندگی از سایر بقاع متبرکه استان و در تاریخ چهارم بهمن‌ماه سال‌جاری بعد از نماز مغرب و عشاء هم‌زمان با سراسر کشور در امام‌زاده باقر بیستون برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: در بقاع متبرک دیگر استان همچون امام‌زاده احمد سنقر، امام‌زاده ابراهیم کنگاور، امام‌زاده ابراهیم طاق‌بستان و حرم احمدبن‌اسحاق در شهرستان سرپل‌ذهاب نیز این تجمع صورت می‌گیرد.
وی افزود: دعوت از سخنرانان برجسته و اعزام پنج قاری ممتاز به این محافل از جمله برنامه‌های در دست اقدام برای این اجتماع است.

وی یادآور شد: تجمعات مذکور با همکاری اقشار مختلف مردم و نیروهای بسیج در استان است و سخنرانان با ذکر فضلیت‌های فراوان پیامبر مهربانی هتاکی به ساحت مقدس رسول خدا را محکوم خواهند کرد.

حسینی‌اراکی گفت: با توجه به هتاکی به ساحت مقدس رسول خدا امروز شاهد آنیم که ۳۰ درصد از مسلمانان کشورهای اروپایی نام محمد را برای فرزندان خود برگزیده‌اند و این همان موضوعی است که دشمنان را نگران کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش تأثیرگذاری در اعلام محکومیت اقدام نشریه فرانسوی دارند، گفت: مبلغان دینی نیز وظیفه آگاه‌سازی مردم را بر عهده داشته و باید حسن خلق و کلام نیکو پیامبراکرم(ص) را بازگو کنند.

وی تاکید کرد: مسلمانان باید از طریق منابع اصیل اسلامی دین مبین اسلام را کامل بشناسند و از طریق قرآن با شیوه زندگی رسول خدا آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز