خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان کرمانشاه:

۲۳۹۷ خیر توسط کمیته امداد خمینی(ره) استان کرمانشاه شناسایی شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۸۶

در ۹ ماهه سال جاری، ۲۳۹۷ خیر توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه شناسایی و بالغ بر ۱۰۸۰۰نیازمند از مراکز مذکور خدمت دریافت کرده اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۷۳ موسسه خیریه و عام المنفعه در استان شناسایی و با تعداد کثیری از این موسسات تفاهم نامه همکاری منعقد شده است، اظهار داشت: هدف اصلی این موسسات ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان است که همکاری آنان با کمیته امداد موجب تحقق سریع و مطلوبتر این هدف می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرتضی حسینی‌فر با بیان اینکه خروجی تعامل کمیته امداد با موسسات عام المنفعه باید تمرکز در ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان باشد، اظهار امیدواری کرد: موسسات مذکور جهت رسیدن به این خروجی تعامل خود را با کمیته امداد پررنگ تر کنند.

وی در ادامه به مراکز نیکوکاری فعال در استان اشاره کرد و یادآور شد: هدف مراکز نیکوکاری نیز شناسایی خیرین و نیازمندان و ارائه خدمت به محرومان به دست خود مردم است.

حسینی فر با بیان اینکه هم اکنون ۲۸ مرکز نیکوکاری در استان کرمانشاه فعال است، تاکید کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۲۳۹۷ خیر در این مراکز شناسایی و بالغ بر ۱۰۸۰۰نیازمند از مراکز مذکور خدمت دریافت کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: ارزش خدمات ارائه شده از سوی خیرین مراکز نیکوکاری به نیازمندان بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز