خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه:

۸۰ باب مغازه به مددجویان کرمانشاهی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۴۷

۸۰ باب مغازه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کرمانشاه واگذار می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه این مغازه ها در یک مجتمع تجاری در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی شهرستان کرمانشاه واقع شده اند، اظهار داشت: مغازه های مذکور در صورت رفع موانع قانونی و دریافت پایان کار به مددجویان کرمانشاهی در ایام الله مبارک فجر واگذار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو گفت: این مغازه ها در قالب ایجاد طرح اشتغال به مددجویان واگذار خواهد شد که سند مغازه های مذکور پس از دریافت تسهیلات اشتغال و تسویه تمامی اقساط به مددجویان متقاضی اعطا می شود.

وی به کاربری مغازه های مذکور نیز اشاره کرد و یادآور شد: تمامی اصناف شغلی می توانند در این مجتمع تجاری به فعالیت مشغول شوند.

پاکرو در ادامه با یادآوری اینکه از ابتدا تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از دو هزار مددجو در استان از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند، تاکید کرد: طی این مدت بیش از ۲۱۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از منابع بانکی و امدادی اعطا شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه کمیته امداد با اعطای تسهیلات اشتغال، خانواده های مددجو را به استقلال اقتصادی می‌رساند، تصریح کرد: طی پنج سال اخیر کمیته‌ امداد استان کرمانشاه ۱۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت راه اندازی طرح های اشتغال به مددجویان تحت حمایت این استان اعطا کرده که هم اکنون بالغ بر ۸۰ درصد از این طرح ها فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز