خبرگزاری کار ایران

مشاور جوان فرماندار کرمانشاه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۲۳

در جلسه ای با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، فرماندار و دیگر مسئولان استانی، مشاور جوان فرمانداری کرمانشاه منصوب شد.

سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه در روز یکشنبه میزبان مراسمی بود که در آن مشاور فرمانداری کرمانشاه در امور جوانان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، در ابتدای این جلسه، فصل الهس رنجبر، فرماندار کرمانشاه با اشاره به توجه جدی و ویژه دولت به جوانان، گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه را جوانان تشکیل می دهد که این مهم می طلبد برای این حجم عظیم از جوانان برنامه ریزی شده و در پیگیری انتظارات آنان کوشا باشیم.

رنجبر با تاکید بر استفاده بهینه پتانسیلهای جوانان، اظهار داشت: جوانان در صورت توجه به آنها می توانند بالاترین و بهترین کارایی را در داشته باشند.

در ادامه این جلسه، روح الهن باقر آبادی، مشاور جوان استاندار کرمانشاه نیز با تاکید بر توجه دولت تدبیر و امید به جوانان گفت: اشتعال و کار آفرینی از مهمترین دغدغه های مسولان برای جوانان است که برای آن برنامه ریزی مناسب صورت گرفته است.

در ادامه این نشست، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه به معرفی مهندس علی ماوایی به عنوان مشاور جوان فرمانداری کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: ابن انتخاب را به فال نیک گرفته و امیدواریم در این راه از توانمندیهای وی بهره گیری لازم صورت بگیرد.

آیت الله آزرمی در ادامه با اشاره به مفهوم انتخاب مشاورین، افزود: بر اساس انتظارات استاندار کرمانشاه می ایستند از مشاوران به نحو احسن استفاده کرد نه اینکه اینان را بلااستفاده رها کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد امور، گفت: باید نیاز جوانان را به درستی ارتقا داد تا موفق شوند نه اینکه هیچ کاری به آنها واگذار نشود، انتطار عملکرد از آنان داشته باشیم، باید در توانمند سازی جوانان اقدام شود.

معاون استاندار کرمانشاه خطاب به مشاورین جوان استانداری و فرمانداری کرمانشاه گفت: تمام طرفین استان از شما حمایت کرده و پشتوانه شما هستند که در مقابل باید بهره های لازم نیز مشاهده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز