خبرگزاری کار ایران

تا مساعد شدن شرایط جوی؛

حضور ۲۴ ساعته نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در محورهای مختلف استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۸۴

جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با ابلاغ سریع به همه پایگاه های ثابت، موقت و سیار شعب تابعه خود، دستور آماده باش کامل نیروهای عملیاتی را به‌صورت ۲۴ ساعته در محورهای مختلف تا مساعد شدن شرایط جوی استان داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با ابلاغ سریع به همه پایگاه‌های ثابت، موقت و سیار شعب تابعه خود دستور آماده باش کامل نیروهای عملیاتی رابصورت ۲۴ ساعته در محورهای مختلف تا مساعد شدن شرایط جوی استان داده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، جهانگیر پورحسن گفت: با اعلام خبر سازمان هوا‌شناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان از روز چهارشنبه، جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با ابلاغ سریع به همه پایگاه‌های ثابت، موقت و سیار شعب تابعه خود دستور آماده باش کامل نیروهای عملیاتی را بصورت ۲۴ ساعته در محورهای مختلف تا مساعد شدن شرایط جوی استان داده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با همکاری و هماهنگی لازم با دستگاه‌های عضو کارگروه امداد و نجات اعم از راهداری و اورژانس با همراه داشتن تجهیزات و لوازم امدادی از قبیل خودروهای نجات مجهز به تجهیزات‌‌ رها سازی، ست هیدرولیک، ست پنوماتیک، وینچ خودکش و کپسول اطفاع حریق بصورت آماده باش کامل در محورهای مختلف استان مستقر هستند.

پورحسن تصریح کرد: علاوه بر پایگاه‌های مذکور چند تیم عملیاتی در محور‌ها وگردنه‌های برف گیر مستقر هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه و نیاز به امداد رسانی در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم جهت کمک به گرفتاران انجام گیرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه درپایان اظهار کرد: اکیپ‌های ۲۴ ساعته در محورهای برف گیر گردنه مله پلنگان، پاوه، ملماس سنقر، حسن آباد اسلام آباد غرب، قلاجه گیلانغرب، سرمیل کرندغرب و بید سرخ کنگاور حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز