خبرگزاری کار ایران

نماینده پاوه و اورامانات در گفتگو با ایلنا:

طرح جدا شدن دهستان‌های " سرقلعه " و " جگیران " ثلاثباباجانی در دوره نمایندگی من نبوده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۵۹

طرح جدا شدن دهستان‌های " سرقلعه " و " جگیران " از توابع شهرستان ثلاثباباجانی در دوره بنده مطرح نشده، ولی در دوره نمایندگی بنده این برنامه به اجرا در آمده است.

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح جدا شدن دهستان‌های «سرقلعه» و «جگیران» از توابع شهرستان ثلاثباباجانی در دوره بنده مطرح نشده، ولی در دوره نمایندگی بنده این برنامه به اجرا در آمده است.

نعمت الله منوچهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه گفت: البته اجرای طرح باید با مشورت و نظرسنجی از مردم این دهستان‌ها صورت می‌گرفت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه جدا شدن دهستان‌های مذکور می‌تواند نقش مهمی در منزوی شدن شهرستان ثلاثباباجانی داشته باشد، افزود: مردم دهستان‌های سرقلعه و جگیران برای انتزاع از ثلاثباباجانی و الحاق به سرپل ذهاب باید خودشان تصمیم بگیرند زیرا این سرنوشت آنهاست و در صلاحیت کس دیگری نیست که برای آن‌ها تصمیم بگیرد.

منوچهری با بیان این نکته که در جمهوری اسلامی سرنوشت مردم توسط خود مردم تعیین می‌شود، افزود: این مصوبه هیچ ارتباطی به دوره نمایندگی بنده ندارد و تصویب آن مربوط به دوره قبل و مجلس هشتم شورای اسلامی است که اجرای آن به این دوره موکول شده است که البته ما اجرای آن را نیز منوط به خواست مردم دهستانهای فوق الذکر نکرده‌ایم.

وی اظهار داشت: ما در مکاتباتی که با وزیر کشور و استاندار داشته‌ایم عنوان کرده‌ایم که باید یک کار کار‌شناسی ویژه روی این موضوع انجام گیرد و از خود مردم در این باره نظرسنجی شود، زیرا مصلحت مردم ارجحیت دارد بر مصلحت بنده و استانداری که استاندار نیز قرار شد کار‌شناسان خود را برای بررسی به منطقه اعزام کند.

منوچهری در پایان سخنانش با تاکید مجدد بر این نکته که این مصوبه مربوط به دوره کنونی مجلس شورای اسلامی نیست، عنوان کرد: شک نکنید که نهایتا این خود مردم هستند که باید در مورد سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز