خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

ورزش شهروندی نقش پویایی در ساخت زیر بنای جامعه شهری دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۶۴

امروزه ورزش شهروندی نقش مهم و پویایی در ساخت زیر بنای جامعه شهری دارد.

شهردار کرمانشاه در حاشیه مراسم کلنگ زنی دومین سالن ورزشی شهرداری کرمانشاه که در پارک معلم انجام شد، اظهار کرد: ورزش شهروندی، نقش مهم و پویایی در ساخت زیر بنای جامعه شهری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، پیمان قربانی گفت: شهرداری کرمانشاه با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرمانشاه در راستای گسترش ورزش در محلات و دسترسی آسان تر خدمات ورزشی برای شهروندان اقدامات موثری را در برنامه های خود دارد.

وی با بیان اینکه ورزش می تواند در بهبود کیفیت زندگی در تمام اقشار جامعه و تمامی سنین تاثیر گذار باشد، تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی باعثسلامت جسمی و روحی شهروندان می شود و ما بدنبال شهروند سالم، زندگی سالم و جامعه سالم هستیم.

شهردار کرمانشاه تصدیق کرد: ورزش ابزار ارزشمندی برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، وجوانان و تمامی شهروندان است و می تواند بصورت غیر مستقیم برشادابی جامعه شهری تاثیر بگذارد.

در ادامه این مراسم، سالار احمد زاده، رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه، گفت: امروزه بهبود کیفیفت زندگی و توجه به فواید ورزش همگانی در برنامه ریزی های مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: سیاست ورزش همگانی در مدیریت شهری ایجاد و توسعه فضاهای مطلوب برای مردم است، بصورتی که بتوانند بر حسب علایق خود به فعالیت ورزشی بپردازند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در راستای تعالی فرهنگ ورزش همگانی بعنوان یک ضرورت زندگی امروز شهرها و بهبود نشاط و سرزندگی وافزایش روحیه و امید در بین تمام اقشار جامعه شهری و توسعه روابط اجتماعی و بالا بردن سطح توانمندی های جسمی و حرکتی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه تمام توان و تلاش خود را بکار خواهد بست تا شهروندان با کیفیت وخدمات بهتری به ورزش همگانی بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز