خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی کرمانشاه:

جرایم اینترنتی در جامعه رو به رشد است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۶۰

جرایم رخ داده در فضای مجازی و اینترنت در استان کرمانشاه در حال افزایش است.

سرهنگ کیومرثعزیزی در مراسم تودیع ومعارفه رییس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی جرائم بر پیگیری اولویت دارد وباید برای این کار برنامه‌ای مدون درنظر گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، جانشین انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش جرائم سایبری در سال های اخیر، اظهار داشت: باید توجه ویژه وخاصی به جرائم فضای مجازی شود، چراکه درآینده این جرائم متنوع تر شده و روند صعودی خواهند داشت.

عزیزی نیاز به افزایش تلاش پرسنل پلیس فتا را امری واجب دانست و تاکیدکرد: باید به صورت مداوم فضای مجازی رصد شود وهرگونه جرم قبل ازوقوع شناسایی شود، زیراپیش بینی جرائم بر پیگیری اولویت دارد و باید برای این کار برنامه‌ای مدون در نظرگرفت.

وی در ادامه از مهمترین افتخارات نیروی انتظامی را خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: از برجسته‌ترین ویژگی‌های حکومت در جامعه اسلامی، کسب رضای خدا و رسیدگی به مشکلات مردم است.

در این مراسم با تقدیر از ۳۰ سال خدمت صادقانه سرهنگ اسدالله زحمتکش که به کسوت بازنشستگی نایل آمده، سرهنگ پاسدار " علی شفیعی مهر " به‌عنوان رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز