خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه:

نظام فرسوده و ناکارآمد اداری می‌تواند تهدید باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۱۶

نظام فرسوده و ناکارآمد اداری می تواند تهدید باشد. به ویژه با شرایط اقتصادی کنونی تنها چیزی که می تواند روی آن مانور داد، تحولات اداری است.

معاونت توسعه مدیریت منابع استانداری کرمانشاه گفت: توسعه مراکز علمی و ارتباط با جامعه، تحویل نظام اداری، توسعه ict و it و ارتقای آگهی مردم، چهار محور اساسی برنامه های مدیریتی و انسانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، دکتر هدایت حاتمی در خصوص توسعه مراکز علمی اظهار داشت: زمانی موفق هستیم که در توسعه دانشگاهها ومراکز علمی و توسعه ارتباط آنها با جامعه توانمند عمل کنیم.

وی همچنین در مورد تحول جدی اداری در دستگاههای دولتی گفت: نظام فرسوده و ناکارآمد اداری می تواند تهدید باشد. به ویژه با شرایط اقتصادی کنونی تنها چیزی که می تواند روی آن مانور داد، تحولات اداری است.

وی در ادامه افزود: نقاط ضعف و قوت ادارات بررسی شده و تا پایان سال ۹۳ به ادارات دولتی فرصت داده ایم که ضعف ها را بطرف کنند ۴۱ درصد از خودروهای ما بالای ۱۵ سال عمر دارند از رده خارج کردن ماشین و وسایل اداری مستهلک و همچنین اجرای طرح نامه های الکترونیک از دیگر برنامه های ماست.

معاون توسعه منابع انسانی در خصوص ارتقای آگاهی مردم اضافه کرد: دولت باید اطلاع رسانی کند. رسانه ها نقش مهمی در این خصوص دارند تا مردم از حق و حقوق خود آگاه شوند. مردم باید پرسشگر باشند. یکی از روشهای سازمانهای مردم نهاد هستند و همچنین تولید محتوا چرا که سهم محتوای فارسی در شبکه جهانی شش دهم درصد می باشد در حالی که سهم جمعیتی ما ۱ درصد است، ضمن اینکه کشورهای افغانستان، پاکستان و گرجستان را هم باید اضافه کنیم.

نیاز به توسعه it و ict و بیان اهمیت توسعه مخابرات و اینترنت بخش پایانی سخنان وی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز