خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه:

۲۵۰ مددجوی مشمول در کرمانشاه از خدمت مقدس سربازی معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۵۵

از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۵۰ مددجوی مشمول تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از خدمت مقدس سربازی معاف شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه مشمولین معافیت از خدمت مقدس سربازی دارای شرایط خاصی بوده اند، اظهار داشت: فرزندان ذکور خانوارهای مددجو دارای یک فرزند پسر و سه دختر و خانوارهای که به دلایل فوت و طلاق فاقد سرپرست هستند می توانند از معافیت خدمت سربازی بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، پیونده در ادامه به انتقال سربازان تحت حمایت کمیته امداد به نزدیک ترین محل سکونت اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدا تا پایان آبان ماه سالجاری ۲۲۷ فرزند ذکور خانوارهای تحت حمایت در استان به نزدیکترین محل سکونت منتقل شده اند.

به گفته پیونده همچنین مددجویان مشمول معافیت از کمک هزینه امداد جهت دریافت کارت معافیت بهره مند می شوند که در این راستا نیز ۵۶ مدجو از کمک هزینه مذکور برخوردار شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با یادآوری اینکه انتقال و معافیت مددجویان در راستای رفع و کاهش مشکلات خانوارهای آنان صورت می گیرد خاطرنشان کرد: مددجویان مشمول خدمت مقدس سربازی بنابر تعامل کمیته امداد مرکز و سازمان نظام وظیفه از انتقال و معافیت بهره مند می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز