خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:

سری جدید کتابهای رمان در کتابخانه‌های عمومی استان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۶۴۶

سری جدید کتاب‌های رمان توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای توزیع در کتابخانه‌های عمومی ارسال شده است.

کار‌شناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر و اشاره به درخواست فراوان اعضاء کتابخانه‌های عمومی برای کتاب‌های رمان و داستان، گفت: رمان و داستان از جمله منابعی هستند که بیشترین درخواست برای دریافت آن‌ها در کتابخانه‌های عمومی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، محمد امین بهرامی درخواست‌های فراوان جهت غنی سازی بخش رمان و داستان کتابخانه‌های عمومی را متذکر و ابراز داشت: سعی ما این است که علایق و صلایق اعضاء را مدنظر قرار دهیم تا علاوه بر رفع نیازهای اطلاعاتی، رضایت آن‌ها را جلب و همچنین منابع کتابخانه‌های عمومی را به سطح استاندارد جهانی برسانیم.

بهرامی با اشاره به طرح نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت بررسی، خرید و ارسال کتب رمان و داستان به کتابخانه‌های عمومی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی طرحی تعداد زیادی کتاب رمان و داستان را بررسی کرده و مانند همین سری در آینده روند ارسال کتب رمان و داستان ادامه پیدا خواهد کرد.

بهرامی غنی سازی منابع موجود در کتابخانه‌های عمومی را یکی از روش‌های افزایش انگیزه مراجعه به کتابخانه‌های عمومی و همچنین افزایش اعضاء خواند و اضافه کرد: همیشه اعضاء ما در مورد منابع دغدغه‌هایی دارند و سعی ما هم رفع این نیاز‌ها و پاسخگوی به دغدغه‌های آنهاست.

وی در انتهای صحبت‌های خود با اشاره به نام برخی از این رمان‌ها مانند کشتی پهلو گرفته نوشته سید مهدی شجاعی، قصه‌های مجید نوشته هوشنگ مرادی کرمانی، بلندی‌های بادگیر نوشته امیلی بورنته، موش‌ها و آدم‌ها نوشته جان اشتاین بک، روی ماه خداوند را ببوس نوشته مصطفی مستور و سه تفنگدار نوشته الکساندر دوما، تصریح کرد: در این سری ۱۰ رمان بر‌تر برای توزیع ارسال شده است و امیدواریم ادامه این روند موجبات رضایت مردم عزیزمان را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز