خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار؛

مدیریت استان در پی ایجاد یک تحول در صنعت گردشگری کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۷۱

گردشگری جایگاه مهمی در برنامه توسعه کرمانشاه دارد.

معاون استاندار گفت: صنعت گردشگری از جمله بخش های مورد توجه مدیریت استان است و جایگاه مهمی در برنامه توسعه برای آن در نظر گرفته ایم.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مجتبی نیک کردار در هشتمین جلسه کارگروه میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: گردشگری از جمله بخش هایی است که در شرایط کنونی می‌تواند روند توسعه استان را تسریع بخشیده و به افزایش اشتغال و رونق اقتصادی کمک کند.

وی افزود: مدیریت استان از ابتدای آذرماه برنامه حضور ۴ میلیون گردشگر در نوروز ۹۴ را با جدیت پیگیری کرده و در پی ایجاد یک تحول و جهش در صنعت گردشگری کرمانشاه است.

این مدیر ارشد در ادامه گردشگری را یک صنعت زود بازده دانست و گفت: اگر در این عرصه برنامه ریزی درستی صورت بگیرد بلافاصله تاثیرات مثبت خود را نشان خواهد داد.

نیک کردار همچنین توسعه صنعت گردشگری را یک برنامه مستمر و بلندمدت قلمداد کرد و افزود: برنامه کوتاه مدت در این حوزه، حضور ۴ میلیون گردشگر در نوروز آینده است و برنامه های دیگری نیز در قالب میان مدت برای سال ۹۴ و همچنین بلند مدت و در قالب برنامه ششم توسعه تهیه و تدوین خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار در پایان کرمانشاه را از استان های برتر کشور در زمینه گردشگری دانست و تصریح کرد: کرمانشاه دارای ۴ هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که ۲ هزار اثر آن تاکنون ثبت ملی شده علاوه بر این استان دارای جاذبه های طبیعی و آب و هوایی بسیار فراوان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز