خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه:

ابتلای ۵۳ یتیم در کرمانشاه به بیماریهای صعب العلاج

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۲۵

۱۵۱ یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از نعمت مادر نیز محروم هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۵۹۳۲یتیم در استان از حمایت های مادی و معنوی بیش از ۲۲ هزار حامی خیر بهره مند می شوند، گفت: ایتام فاقد والدین نیازمند کمک و مساعدت بیشتری از سوی حامیان نیک اندیش هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، پیونده اظهار داشت: همچنین ۵۳ یتیم در استان کرمانشاه با بیماری های صعب العلاج دست و پنجه نرم می کنند.

پیونده تصریح کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری حامیان نیکوکار قریب به ۳۱ میلیارد ریال به ایتام و خانوارهای نیازمند محسنین تحت حمایت کمیه امداد امام خمیتی(ره) استان کرمانشاه اهدا کردند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: خیرینی که تاکنون در طرح خداپسندانه اکرام ایتام ثبت نام نکرده اند می توانند کمک های نقدی خود را با کد شناسه بانکی ۱۴۱۴۱۴۱۴۱۹۳ به حساب ۴۳۳۰۰۳۳۳۰۰ و یا از طریق انتقال وجه دستگاه های ATM به شماره کارت مجازی۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۱۲۴۸ به نام اکرام ایتام کمیته امداد استان کرمانشاه واریز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز