خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه:

افراد کارتون خواب از سطح شهر کرمانشاه جمع آوری شوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۰۶

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بر تسریع در جمع آوری افراد کارتن‌خواب با توجه به شروع فصل سرما تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در سومین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان که با دستور کار جمع آوری کارتن خواب‌ها برگزار شد، با تاکید بر تسریع در جمع‌آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها در سطح شهر کرمانشاه گفت: با توجه به شروع فصل سرما، شهرداری کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط باید در جمع آوری کارتن خواب‌ها ‌‌نهایت اهتمام و تلاش خود را بکار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، آیت الله آزرمی اظهار داشت: کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست و دستگاه‌های ذیربط در این راستا وظیفه مهمی به عهده دارند.

در ادامه مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته مرگ افراد کارتن خواب در کرمانشاه وجود داشته و با توجه به اینکه این افراد از حقوق انسانی برخوردار هستند همه دستگاه‌های ذیربط در قبال جمع آوری و ساماندهی این افراد مسولند.

مجتبی قبادی با بیان اینکه با توجه به فصل سرما خطرات جانی این افراد را تهدید می‌کند، اظهار کرد: افراد کارتن خواب معمولاً در زیر پل‌ها، درختان و پارک‌ها سکنی دارند، لذا از دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری می‌خواهیم که جمع آوری این افراد را با جدیت در دستور کار داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به درج خبری توسط یکی از خبرگزاری‌های استان مبنی بر وجود متکدی عربستانی در استان گفت: به هیچ عنوان متکدی عربستانی در استان نداریم، اما متکدی پاکستانی و افغانستانی در استان وجود دارد و به صورت حرفه‌ای مبادرت به تکدی‌گری می‌کنند.

وی خواستار فرهنگ سازی و آگاهی بخشی بیشتر به جامعه به منظور قطع کمک‌های مردمی به متکدیان در سطح شهر به ویژه متکدیان حرفه‌ای شد.

قبادی تصریح کرد: بحثجمع آوری متکدیان و افراد کارتن خواب را در سطح شهر کرمانشاه با جدیت پیگیری می‌کنیم و در این زمینه دارای طرح و برنامه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز