خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه:

۴۰ درصد جاده‌های فرعی کرمانشاه، مشکل آنتن دهی تلفن همراه دارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۷۸

اینترنت در استان کرمانشاه، قبلا به صورت شبکه‌ای بود که پهنای باند آن کمتر از سه گیگ بود که هم اکنون پهنای باند اینترت در استان به ۳۶ گیگ رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در جلسه بررسی مشکلات اینترنت شهرستان جوانرود، با اشاره به اینکه از عمر ارتباطات و فناوری اطلاعات مدت زیادی نگذشته است، گفت: این فناوری تمام ابعاد کنونی بشر را متحول کرده و هرچه علم بیشر تولید می‌شود نیاز به این فناوری بیشتر می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، شهریار بهنیا اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه، خدمات مناسبی در زمینه‌های مختلف به مردم استان ارائه می‌کند.

وی اظهار داشت: اینترنت در استان کرمانشاه، قبلا به صورت شبکه‌ای بود که پهنای باند آن کمتر از سه گیگ بود که هم اکنون پهنای باند اینترت در استان به ۳۶ گیگ رسیده است.

بهنیا خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه علاوه بر روستاهای بالای ۲۰ خانوار روستاهای بالای پنج خانوارهم از نعمت تلفن ثابت برخوردارند.

فرماندار جوانرود نیز با تشریح اهمیت و نقش ارتباطات در زندگی بشر گفت: ارتباطات و فن آوری‌های مخابراتی از عوامل تاثیرگذار بر زندگی مردم است.

آرش لهونی افزود: رشد و پیشرفت فن آوری اطلاعات توسعه ارتباطات را فراهم خواهد کرد و این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات نامناسب اینترنت، عدم پوشش تلفن همراه و نقاط کور در برخی از مناطق شهرستان جوانرود از مهم‌ترین دغدغه و مطالبات عموم مردم و گردشگران است که باید برای حل این مشکلات چاره اندیشی شود.

مدیرکل پست استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: در هفت ماه سپری شده از سال جاری شش هزار و۳۰۰ مرسوله در استان جابه‌جا شده است که تاثیر مثبتی در زمینه‌های مختلف به همراه داشته است.

حاتم سلیمانی، از راه اندازی ایمیل پستی خبر داد و افزود: ایمیل پستی هم از امنیت خوبی برخوردار است وهم پلی ما بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز