خبرگزاری کار ایران

به اتهام برداشت غیرمجاز از حساب همسایه؛

همسایه کلاه بردار، توسط پلیس فتا دستیگر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۵۲

فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی همسایه خود کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتای انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی دریافت شکایتی از یکی از شهروندان، مبنی بر برداشت‌های سریالی غیرمجاز از حساب بانکی‌اش به مبلغ ۳۰ میلیون ریال موضوع به صورت ویژه دردستورکار کار‌شناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ اسدالله زحمتکش اظهار داشت: از آنجایی که شاکی رمز دوم کارتش را فعال کرده بود با بررسی دقیق موضوع مشخص شد خرید‌هایی از طریق اینترنت انجام گرفته که با رد زنی و اقدامات کار‌شناسانه، متهم که همسایه شاکیه بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه بیان داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که با شاکی دوست دوران کودکی و همسایه قدیمی هستیم، چندی پیش بدون اطلاع ایشان کارت بانکی‌اش را برداشته و با مراجعه به عابر بانک، رمز دوم آن را فعال کردم و پس از آن درفواصل زمانی مختلف اقدام به برداشت از حساب وی و خرید اینترنتی کرده و به مبلغی ارزان‌تر می‌فروختم.

زحمتکش افزود: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان با هشدار در این خصوص از مردم خواست نسبت به اعتماد خود به دیگران دقت بیشتری داشته و کارت و یا رمز دوم خود را در اختیارشان قرار ندهند و اگر مجبور به این کارشدند، حتماً برای تغییر رمز کارت خود اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز