خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه خواستار شد:

ایجاد ۴ پارک محلی تا پایان سال در هر منطقه از شهر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۹۹

هریک از مدیران مناطق باید مطابق برنامه تعیین شده، با احداثچند پارک محله ای در منطقه تحت مدیریت خود، رفاه و آسایش شهروندان عزیز را فراهم آورند.

شهردار کرمانشاه در دیدار مدیران مناطق شهرداری این شهر از برنامه ریزی برای ایجاد ۳۵ پارک محلی در سطح شهر خبر داد و گفت: این پارکها تا پایان سال در ۷ منطقه کرمانشاه احداثو در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنای کرمانشاه، پیمان قربانی گفت: تا پایان سال باید در هر منطقه حداقل ۴ پارک ساخته و آماده بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی شهرداری کرمانشاه، توسعه کمی و کیفی فضای سبز شهری است، افزود: پس از اجرای برنامه جهادی در توسعه فضای سبز در سطوح کلانِ شهری مانند باغ راه و باغ گلها، با اجرای این طرح، امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز و کمبود فضای سبز شهری جبران می شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه این رویکرد بیشتر مربوط به محلاتی است که فاقد فضای سبز هستند یا کمبود فضای سبز دارند، تأکید کرد: ایجاد فضای سبز و احداثپارکهای محله ای باید یکی از اولویت های کاری ما باشد که در این خصوص هریک از مدیران مناطق باید مطابق برنامه تعیین شده، با احداثچند پارک محله ای در منطقه تحت مدیریت خود، رفاه و آسایش شهروندان عزیز را فراهم آورند.

وی با اشاره به اینکه وجود پارک های محله ای نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دارد، گفت: مبنای ایجاد و توسعه پارک های محله ای تحقق نیاز تفریحی شهروندان است و می توانند زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده ها فراهم کنند.

دکتر قربانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در برخی از نواحی شهر پارک های محله ای در دست احداثو تکمیل شدن است، ابراز امیدواری کرد با حمایتهای مردم در اداره این پارک های محله ای که اصالت وجودی آنها نگهداری توسط خود مردم است بتوانیم شادابی و نشاط خاصی را به محلات ببخشیم.

وی تصریح کرد: وظیفه ما خدمت رسانی هر چه بهتر و تامین رفاه و آسایش مردم است و باید در این راه هر چه در توان داریم برای جلب رضایت مردم به کار بندیم چرا که رضایت مردم همان رضایت خداوند است.

به گفته شهردارکرمانشاه، این پارک ها باید بر اساس بافت فرهنگی، مسائل اقتصادی، نوع شهرسازی و مسائل تراکم‌های مسکونی شهر، در مناطق مختلف شهری ایجاد شوند تا بهترین تاثیر را بر روی زندگی شهروندی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز