خبرگزاری کار ایران

عملیات جنگل کاری ۵۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی روستاهای تازه آباد و گزنهله از توابع سنقر

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۱۴

در راستای تحقق اهداف سازمان جنگل ها و مراتع آبخیزداری کشور، عملیات جنگل کاری ۵۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی روستاهای تازه آباد و گزنهله از توابع سنقر در مرحله چاله کنی و غرس نهال می باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی سنقر اظهارداشت: عملیات جنگل کاری ۵۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی روستاهای تازه آباد و گزنهله از توابع سنقروکلیایی در مرحله چاله کنی و غرس نهال می باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، پیمان معینیان صبح امروز دوشنبه ۱۷ آذر در محل اجرای طرح کاشت نهال گفت: عملیات جنگل کاری ۵۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی روستاهای تازه آباد و گزنهله از توابع سنقروکلیایی در مرحله چاله کنی و غرس نهال است.

وی افزود: این نهال ها از گونه های مثمر جنگلی است و نگهداری از آن ها هم به اهالی روستاها واگذار می شود.

معینیان اجرای عملیات جنگل کاری در این شهرستان را در راستای تحقق اهداف سازمان جنگل ها و مراتع آبخیزداری کشور و اداره کل منابع طبیعی کرمانشاه در بحثاجرای طرح شش هزار هکتار جنگل کاری در سطح استان عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه عملیات جنگل کاری در صورت وجود شرایط مساعد جوی تا ۱۰ روز آینده پایان خواهد یافت اظهار کرد: کل اراضی منابع طبیعی این شهرستان ۱۲۰ هزار هکتار می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز