خبرگزاری کار ایران

توقف پرداخت تسهیلات ۵۷ میلیاردی خارج از ضوابط در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۸۶

پرداخت تسهیلات ۵۷ میلیاردی خارج از ضوابط در کرمانشاه متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از توقف پرداخت ۵۷ میلیاردی وام های کلان و بدون سیر مراحل اداری و قانونی در بانک های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، روز سه شنبه سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: در ادامه تعامل پلیس با نشانگاه های اقتصادی و نهادها و ادارات دولتی در راستای مبارزه جدی با جرایم اقتصادی، دستگیری بزهکاران و ایجاد امنیت اقتصادی دو نفر از روسای بانک های کرمانشاه به علت پرداخت وام های کلان بدون رعایت اصول و سیر مراحل قانونی تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی گفت: این بانکها در قالب تعهدات lc ال. سی داخلی مدت دار مبادرت به پرداخت مبلغ بیش از ۵۷ میلیارد ریال برخلاف ضوابط به یکی از گروه های صنعتی کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: با انجام استعلام لازم و اخذ پرونده تسهیلات بانکی اعطایی و تحقیق در این خصوص صحت گزارش محرز شد و با هماهنگی مرجع قضایی متهمان دستگیر شدند.

امان اللهی افزود: متهمان در ابتدا منکر بزه انتسابی شده سپس در ادامه با انجام تحقیقات علمی و جمع آوری اسناد و مدارک کافی نهایتاً به بزه انتسابی معترف شدند.

وی ادامه داد: متهمان اعلام کردند تسهیلات مذکور را بدون لحاظ مفاد قانونی و فقط اکتفا به اخذ سفته با ظهرنویسی اعضا هیات مدیره پرداخت کرده اند و با توجه به اطمینان از تمکین مالی گروه صنعتی مذکور هیچ گونه استعلام و یا اقدام قابل قبولی انجام نداده اند.

گفتنی است، پرونده متشکله به همراه متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز