خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

۲۵ روستا در کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۴۹

از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۲۵ روستا در استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون بیش از ۲۵ روستا در استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

سید حمید فانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستا‌ها اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: در این طرح، ۴ روستای «اشرف آباد»، «شکرآب»، «رحمان آباد» و «شیشکان» از توابع شهرستان کنگاور دارای نعمت گاز شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ۳ روستا در شهرستان سنقر، امسال از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، افزود: از جمله روستاهای شهرستان سنقر که امسال از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، می‌توان به روستای «کلگاه زمان»، «خانجمال پناهی» و «خانجمال زمانی» اشاره کرد.

وی عنوان کرد: همچنین امسال بیش از ۵ روستا در شهرستان گیلان غرب دارای نعمت گاز شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه این روستا‌ها در شهرستان گیلان غرب را، «میرمنگنه علیا»، «میرمنگنه سفلی»، «صالحکه»، «باپیر سفلی»، «گرماب محمدرضا وندی» عنوان کرد و افزود: ۶ روستای «بندره»، «مزیدی»، «می‌وان»، «آریت»، «سریاس» و «تازه آباد: در شهرستان پاوه امسال از گاز دار شده‌اند.

فانی تعداد روستاهای گازدار شده در شهرستان ثلاثباباجانی در سال ۹۳ را ۲ روستا عنوان کرد و اظهار داشت: این روستا‌ها شامل تازه آباد امین و گوگرد هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در پایان با اشاره به گازرسانی به ۳ روستا در شهرستان روانسر در سال ۹۳، گفت: این روستا‌ها شامل، مهرگان، گرگیدر، و قلاین هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز