خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمانشاه:

شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه حائز رتبه ممتاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۸۱

شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، رتبه ممتاز را کسب کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه خوب از بین ۷۲ دستگاه اجرایی استان شد.

علی مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنای کرمانشاه، اظهار داشت: براساس جمع بندی نتایج نظارت و ارزیابی‌های صورت گرفته توسط دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه، شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در سال جاری در بین ۷۲ دستگاه اجرایی استان، در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع رتبه ممتاز را کسب کرده است.

وی عنوان داشت: در نامه‌ای از سوی «عبدالله عزیزی»، مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه، خطاب به مهندس کیاور، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، آمده است: «با توجه به بازدیدهای به عمل آمده از آن دستگاه و ارزیابی نهایی توسط بازرسان این دفتر در راستای اجرایی کردن طرح تکریم و جلب رضایت از ارباب رجوع و عملکرد، شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، رتبه خوب را در بین ۷۲ دستگاه اجرایی استان در سال جاری را به خود اختصاص داده است.

مرادی در پایان گفت: مدیر کل دفتر بازرسی، در این نامه از دست اندارکاران و کارکنان آب و فاضلاب در راستایی خدمات رسانی وطرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع تقدیر و تشکر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز