خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

خصوصی سازی در ایران همچنان رنگ و بوی دولتی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۶۷

هنوز نتوانسته‌ایم که به معنای واقعی در کشور خصوصی سازی انجام دهیم که این هم نتیجه برخی دخالتها و ضعف سیستم اقتصادی از سوی دولت است و باید اذعان داشت که خصوصی سازی در ایران همچنان رنگ و بوی دولتی دارند و به شبه خصوصی تبدیل شده‌اند.

استاندار استان کرمانشاه صبح امروز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی در بورس اوراق بهادار که در سالن جلسات اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، اظهار داشت: برای توسعه همه جانبه کرمانشاه نیازمند توسعه بسیاری از زیرساختها، همانند تامین مالی و نیز مدیریت و هدایت آنها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی گفت: باید اذعان داشت که امروز نسبت به بازارهای سرمایه در جهان از عقب ماندگی چشمگیری برخوردار هستیم که این می تواند بر روی توسعه تاثیری منفی و عکس داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اولین و مهمترین مشکل ما در اجرای امور، مسایل مالی است، افزود: همیشه برای انجام و به پایان رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها در استان در حوزه مالی دچار مشکل بوده‌ایم که در این راستا همراهی بانکهای عامل می‌تواند در رفع این معضل و پدیده نامیمون کارگشا باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: باید به صراحت اعلام کرد که اگر بانکها حرکت کنند، بی شک کشور هم حرکت خواهد کرد.

رضایی اشاره کرد: یکی دیگر از معضلات ما در کشور، هدایت سرمایه خرد به سمت امور بیهوده و بی اثر است. اگر مردم بتوانند سرمایه های خرد خود را به سمت تولید و امور تولیدی هدایت کنند، بی شک آن زمان می توانیم شاهد توسعه واقعی کشور و استان باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: هنوز نتوانسته‌ایم که به معنای واقعی در کشور خصوصی سازی انجام دهیم که این هم نتیجه برخی دخالتها و ضعف سیستم اقتصادی از سوی دولت است و باید اذعان داشت که خصوصی سازی در ایران همچنان رنگ و بوی دولتی دارند و به شبه خصوصی تبدیل شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز