خبرگزاری کار ایران

آشنایی با مفاهیم نورانی قرآن کریم؛ مهم‌ترین ضرورت فرهنگی جامعه

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۲۷

برگزاری مسابقات قرآن کریم، زمینه ساز ترغیب افراد برای فراگیری و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم است.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، برگزاری مسابقات قرآن کریم را زمینه ساز ترغیب افراد برای فراگیری و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم دانست و این امر را مهم‌ترین ضرورت فرهنگی جامعه عنوان کرد.

باقر نورنیا، مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم، این امر را زمینه ساز ایجاد شور قرآنی و ترغیب افراد برای فراگیری، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن و عمل به آن دانست و گفت: امر به آن اشاره شده مهم‌ترین ضرورت فرهنگی جامعه اسلامی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌‌های نفتی، افزود: دوره مقدماتی، ۲۰ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان در سال ۹۳ در کرمانشاه انجام شد.

نورنیا تصریح کرد: مرحله نیمه نهایی این مسابقات توسط میزبان منطقه ۷(استان همدان) در تاریخ ۱۰ مهرماه با شرکت چهار استان کرمانشاه، کردستان، ایلام و همدان انجام شد.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در پایان اظهار کرد: مرحله نهایی برگزاری این مسابقات از طریق دارالقرآن الکریم تهران اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز