خبرگزاری کار ایران

رزمایش امداد جاده‌ای در محور کرمانشاه اسلام آبادغرب برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۸۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از برگزاری رزمایش امداد و نجات جاده‌ای برای سنجش آمادگی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در پایگاه " مرصاد " خبر داد.

رزمایش امداد و نجات جاده‌ای برای سنجش آمادگی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در پایگاه «مرصاد» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اسلام آباد غرب، در این رزمایش مدیر عامل جمعیت هلال احمر، معاون سیاسی امنیتی و مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مسولین امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه و فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب حضور داشتند.

عادل شفیعی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، در این مراسم، با اشاره به سنجش آمادگی نجاتگران اظهار داشت: این مانور با همکاری پلیس راه، اورژانس و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

شفیعی تصریح کرد: مانور امداد در جاده برای ارتقا و توان عملیاتی نجاتگران در حوادثمخصوصا حوادثجاده‌ای در حد بسیار عالی برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه نجات‌گران در زمان حوادثنیازمند تجهیزات پیشرفته هستند، بیان کرد: در مانور فرضی امداد و نجات در جاده آمبولانس، ست نجات، تجهیزات کامل امدادی و… در اختیار نجاتگران قرار داده شد.

وی تاکید کرد: در این رزمایش یک دستگاه خودرو سواری پاترول از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد که نجاتگران در کوتاه‌ترین زمان عملیات‌‌ رها سازی را انجام و مصدومین فرضی را با استفاده از آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی منتقل کردند.

«آیت الله آزرمی» در حاشیه این رزمایش، بیان کرد: سرعت عمل، دقت، نکات فنی و ارائه خدمات امدادی نجاتگران در جاده به مصدومین با کیفیت بسیار عالی انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به توانمندی بالای جمعیت هلال احمر استان اذعان کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر افرادی پرتلاش با آمادگی بالای مهارتی می‌باشند که قطعا تلاش افراد خدمت رسان در جمعیت قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز