خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

اعضای هلال احمر، باید اخلاق مداری و آموزش را سرلوحه خود قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۲۰

اخلاق مداری، آموزش و ایثار از جمله نکاتی است که باید اعضاء برای خدمت رسانی و فعالیت در جمعیت هلال احمر کرمانشاه فرا گیرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در اولین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده شهداء امدادگر جمعیت هلال احمر استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، عادل شفیعی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا هدایت کنندگان راه افراد در همه زمینه‌ها می‌باشند، بیان کرد: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است که بتوانیم بیشتر با شهدا آشنا شویم و از صفات نیک آنان بهره گیریم.

شفیعی تصریح کرد: به همین مناسبت جمعیت هلال احمر استان با حضور در رژه نیروهای نظامی و پوشش امدادی این مانور برنامه‌های هفته مبارک دفاع مقدس را در سراسر استان آغاز کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با گرامیداشت یاد وخاطره شهداء ۸ سال دفاع مقدس ویادآوری رشادت‌های آن بزرگواران، افزود: در این خصوص با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه، کارکنان، داوطلبان وامدادگران برنامه‌هایی مانند برپایی ایستگاه صلواتی، غبار روبی مزار شهدا، بازید و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از همکاران ایثارگر و جانباز، اعزام کاروانهای سلامت به مناطق محروم، کوهپیمایی اعضاء و جوانان از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: اخلاق مداری، آموزش و ایثار از جمله نکاتی است که باید اعضاء برای خدمت رسانی و فعالیت در جمعیت هلال احمر کرمانشاه فرا گیرند زیرا شعار و نام سازمان بر مبنای بشر دوستی است و چه زمانی بهتر از هفته دفاع مقدس که می‌توان همه شرایط را فراهم نمود تا زندگی نامه شهدا را شرح داد و افراد نیز می‌توانند از این موقعیت استفاده نمایند و زندگی شهدا را سر لوحه کار و مشعلی روشن به عنوان راهنما در راس فعالیت‌های خود قرار دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان اظهار کرد: نمایشگاه عکس، شرح وصیت نامه و شرح زندگی شهدا به منظور آشنایی بیشتر افراد در همه شعب جمعیت هلال احمر استان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز