خبرگزاری کار ایران

۳۷.۲ درصد ‌قبوض آب‌ در کرمانشاه غیرحضوری پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۸۹

از کل مشترکین استان کرمانشاه ۳۷.۲ درصد اقدام به پرداخت قبوض خود صورت غیرحضوری پرداخت کرده‌اند.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین واحد آبفا استان کرمانشاه بیان داشت: به منظور صرفه جویی در زمان و جلوگیری از اتلاف وقت همشهریان می توانند قبوض آب بهاء خود را بصورت غیر حضوری از طریق خودپردازهای بانکها، اینترنت، موبایل بانک و یا تلفن بانک و یا موبایل بانک و یا تلفن بانک با شماره گیری رایان ۱۵۲۲ پرداخت کنید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، همه خانی تعداد مشترکان استان کرمانشاه را ۴۳۴۶۲۰ فقره مشترک عنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۸۱۷۱ فقره به تعداد مشترکان اضافه شد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان کرمانشاه اظهار داشت: اگر مشترکان آب‌بهای خود را به موقع بصورت غیر حضوری پرداخت کنند، بی شک شرکت آبفای استان را در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان یاری کرده‌اند.

همه خانی از همشهریان در خصوص مدیریت مصرف و رعایت الگوی مصرب آب در فصل گرما سال که با این شرکت همکاری داشتند تشکر کرد و از آن دسته از کسانی که از آب غیر مجاز استفاده می کنند درخواست کرد برای مجاز کردن انشعاب خود به ادارات امور مشترکین درمناظق سه گانه شهر کرمانشاه و در شهرستانها به امورآب وفاضلاب شهرمربوطه مراجعه کنند.

وی در پایان افزود: شرکت آبفا استان درصورت شناسایی انشعاب غیرمجاز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی اقدام خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز