خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آبفای کرمانشاه خبر داد:

کسب رتبه اول کشوری آبفای کرمانشاه در بخش آموزش

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۷۴

برابر اعلام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در رده بندی عملکرد آموزش شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در سال ۹۲ رتبه اول را در بین تمامی شرکت های آب و فاضلاب کشور کسب کرد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس جداول مقایسه‌ای عملکرد که از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام شده است، شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه در رابطه با آموزش کارکنان در بین ۳۱ استان کشور در سال ۹۲، رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، علی میرزا مطاعی با اشاره به عوامل کسب این موفقیت در بخش آموزشی افزود: این موفقیت ارزشمند به دلیل برنامه ریزی دقیق حوزه آموزش این شرکت و همکاری و همراهی مسولین به دست آمده است که سعی داریم روند کسب این موفقیت‌ها را در مجموعه خود توسعه دهیم.

وی گفت: با عنایت به اینکه در سال‌های اخیر موضوع پیش‌بینی و اجرای دوره‌های آموزشی موثر و هدفمند جهت ارتقای سطح دانش و مهارت عمومی و اختصاصی کارکنان متبوع از اولویت‌های مدیریت منابع انسانی و تحول اداری بوده است لذا در این شرکت نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای مبذول شده و اکنون شاهد به ثمر رسیدن این تلاش‌های هستیم.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه افزود: طی سال گذشته ۴۲۰۷۹ نفر ساعت آموزش برای کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شده که بر اساس برنامه مصوب شاهد ۱۰۵ درصدی تحقق برنامه‌ها را در این بخش هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز