خبرگزاری کار ایران

معاون عملیاتی سپاه نبی اکرم(ص):

تحرکات داعش در عراق و سوریه را رصد می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۷۵

امروز همه در ایران اسلامی وظیفه داریم که تحرکات داعش و گروهک‌های تروریستی در کشورهای عراق و سوریه را مدنظر داشته باشند و آن را رصد کنیم.

معاون عملیاتی سپاه نبی اکرم(ص) در همایش تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در مسجد مهدیه شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دلاورمردی‌های بسیاری از خود برای حفاظت از آب و خاک این مملکت نشان دادند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ مرتضی مرادی گفت: همین دلاورمردهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده که امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران در دنیای کنونی مطرح است.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، از بصیرت و بینش سیاسی و نظامی بالایی برخوردار بودند، تاکید کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام علیرغم کاستی‌های بسیاری که داشتند، با سلاح ایمان در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و پرچم اسلام را بر قله‌های افتخار برافراشتند.

معاون عملیاتی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حضور گروهک تروریستی داعش در کشورهای عراق و سوریه، گفت: امروز همه در ایران اسلامی وظیفه داریم که تحرکات داعش و گروهک‌های تروریستی در کشورهای عراق و سوریه را مدنظر داشته باشند و آن را رصد کنیم.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در قبال مسئله داعش، گفت: امروز باید بسیجیان و نیروهای سپاهی همانند هشت سال دوران دفاع مقدس، در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

سرهنگ مرادی بیان داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که هیچ کشوری نمی‌تواند و حتی اجازه فکر کردن درباره تجاوز به این کشور را به خود نمی‌دهد.

معاون عملیاتی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز بسیج در سطحی از آمادگی قرار گرفته است که می‌تواند در مقابل هرگونه تهاجم نظامی دشمنان بایستد که این نعمت بزرگی برای ایران اسلامی است.

در ادامه این مراسم، سرهنگ احمدپور فرمانده سپاه شهرستان قصرشیرین، گفت: رزمندگان اسلام در هشت دفاع مقدس از جان عزیز خود مایه گذاشتند و ایثارگری‌ها و افتخاراتی تاریخی برای این آب و خاک آفریدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز