خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه؛

مسئولان کرمانشاه مشکلات آزادگان را حل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۱۱

از مسئولان استانی درخواست دارم که مشکلات آزادگان در استان کرمانشاه را شناسایی و حل کنند.

استاندار کرمانشاه در همایش گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: این کشور با این جوانان رشید و دلاور نشان داده است که هیچگاه در مقابل هیچ کشوری کم نخواهد آورد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی با اشاره به اینکه تجربه هشت سال دفاع مقدس این مهم را به اثبات رسانده است، گفت: امروز آزادگان در کنار خانواده‌های شهدا و جانبازان مایه‌های افتخار و سربلندی برای کشور محسوب می‌شوند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بهترین و اصلی‌ترین سرمایه ما امروز رشادتهای جوانان این مملکت در هشت سال دفاع مقدس است.

رضایی با اشاره به اینکه امروز ایران در دنیا به عنوان ابرقدرتی مهم شناخته می‌شود، گفت: چیزی که امروز دشمنان از آن ترس دارند نه تنها توان مالی و اقتصادی ایران نیست، بلکه تفکر شهادت طلبی و حسن وطن پرستی جوانان این کشور است.

وی بیان داشت: امروز باید آزادگان را تجسم عینی مقاومت اسلامی در برابر دشمنان دین خدا دانست و این عزیزان را از مایه سربلندی این مرزوبوم دانست.

رضایی اظهار داشت: ایران در طول تاریخی بار‌ها مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است و در هر نبردی قسمتی از این کشور بزرگ از آن جدا شد و روز به روز به کشوری کوچک‌تر تبدیل شد ولی در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیای استکبار نتوانستند حتی یک وجب از خاک این کشور عزیز را ببرند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل افتخاری بود که نصیب کمتر کسی می‌شد، عنوان داشت: باید به این داشته‌های هشت سال دفاع مقدس در کشورمان افتخار کنیم و آزادگان را باید سرمایه‌های ملی دانست.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری‌های آزادگان در هشت سال دفاع مقدس با هیچ چیزی قابل تقدیر و ارزش گذاری نیست، بیان داشت: از مسئولان استانی درخواست داریم که مشکلات و مصائب آزادگان سرافراز در استان کرمانشاه شناسایی و حل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز