خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

رفع بیکاری استان کرمانشاه، اولویت نخست من است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۸۴

وقتی وجدانم راحت می شود که بیکاری را ریشه کن کنم و من دست کسی را می بوسمکه بتواند حتی یک شغل در این استان ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرکل اداره کار، رفاه و تعاون کرمانشاه، بر لزوم کار شبانه روزی این اداره برای ریشه کن کردن بیکاری استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی گفت: مشکل اصلی و اساسی کرمانشاه، بیکاری است که دیگر معضلات و مشکلات استان از آن نشأت می‌گیرند. به همین دلیل جلسات شورای اشتغال باید هرهفته برگزار شود و هر بار هم عملکرد قابل دفاع و حرف‌های تازه‌ای داشته باشد.

وی اظهار کرد: باید از هر فرصتی برای ایجاد کار و اشتغال و امتیازگیری برای استان استفاده کنیم، بعنوان مثال در جلسه پژوهشگاه‌های صنعتی نفت که کسی فکر نمی‌کرد امتیازی داشته باشد حدود ۲۰ امتیاز شغلی و کاری مطلوب از آن منتج شد.

استاندار کرمانشاه، در ادامه اظهار داشت: اگر می‌خواهیم بیکاری را ریشه‌ای حل کنیم، باید کارگروه‌های اشتغال در بخش‌ها و دهستان‌ها هم برگزار شود. چون آن‌ها بهتر ظرفیت‌ها و فرصت‌های آنجا را می‌شناسند و در این زمینه انتظارم از اداره کار نسبت به بقیه دستگاه‌ها بیشتر است.

وی اضافه کرد: حتی اگر بعد از چهار سال از رتبه اول بیکاری کشور به رتبه دهم رسیدیم، این شاهکار نیست. بلکه وقتی کار اساسی و درست انجام داده‌ایم که به رتبه آخر بیکاری برسیم و هیچ شهر بیکاری نداشته باشیم.

رضایی در پایان همچنین اظهار داشت: تفکر اقتصادی تعاون، برای تحرک اقتصادی جامعه لازم و ضروری است و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که ۲۵ درصد اقتصاد کشور باید در بخش تعاون باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز