خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

عبرت‌های بسیاری در عملیات مرصاد نهفته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۴۶

عملیات مرصاد از آن جهت برای کشور، جایگاه بسیار ویژه ای دارد چون در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی عبرت های بسیاری نهفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که در حسینه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: می‌توان گفت که هجوم منافقین با پشتیبانی نظامی و لجستیکی رژیم بعثو دیگر کشورهای استکباری، طوفانی سهمگین علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی گفت: آن روز‌ها اگر اتحاد مردم و نیروهای مسلح و نیز یاری خداوند و نیز درایت امام راحل نبود، امروز ایران اسلامی با بسیاری از مشکلات دست و پا می‌زد.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام از ویژگی‌های ملت ایران است، افزود: عملیات مرصاد از آن جهت برای کشور جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد چون در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی عبرت‌های بسیاری نهفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان برنامه‌ها و نقش‌های پلیدی را علیه نظام داشته و دارند و باید گفت که استکبار باید از شکست در عملیات مرصاد شرمنده بوده و عبرت گرفته باشد.

سردار ریحانی بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس چیزی که دیدیم و برای نظام و ملت باقی ماند، عزت و افتخار و ایثار رزمندگان بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه چهره نفاق در عملیات مرصاد نمایان‌تر از گذشته شد، گفت: متاسفانه عده‌ای فریب خورده و نادان در دام تبلیغات دشمنان گرفتار شدند و با خیال واهی فتح ایران در گرداب هولناکی گرفتار شدند.

وی با اشاره به اینکه نفاق در همیشه تاریخ اسلام، وجود داشته است، بیان داشت: برای اینکه فریب دامهای چهره‌های نفاق و فتنه نخوریم همه باید به ولایت مطلقه فقیه در نظام اسلامی تسمک بجوییم.

این سردار دفاع مقدس با اشاره به اینکه تا هنگامی که پشتیبان ولایت فقیه هستیم، هیچ گزندی به این انقلاب و نظام نخواهد رسید، گفت: تاریخ این انقلاب نشان داده است که ولایت فقیه با تدبیر خاصی که دارند، انقلاب را در گردنه‌ها و موقعیت‌های بسیار سخت به سلامت به سرمنزل خود رسانده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: مردم این استان هم بار‌ها و در بیش از ۳ دهه از انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که علیرغم برخی از مشکلات، همیشه و در همه حال پشتیبان و حامی ولایت فقیه و رهبری هستند.

ریحانی در ادامه به حضور پرشور و تاریخی مردم کرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان اشاره داشت و افزود: جمعه گذشته که مصادف با روز جهانی قدس بود، دیدیم که مردم این استان با بینش والای سیاسی خود، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را یک به یک خنثی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز