خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه:

۲۸۰ پایگاه در استان کرمانشاه کار جمع آوری زکات فطره را انجام می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۸۷۲

امسال بیش از ۱۸۰ پایگاه در سطح کرمانشاه و همچنین ۱۰۰ پایگاه دیگر در شهرستان‌های استان کار جمع آوری زکات فطره روزه داران را برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران بااشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال ۲۸۰ پایگاه جمع آوری زکات در استان کرمانشاه وظیفه جمع آوری زکات فطره مردم روزه دار را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، سیامک پاکرو گفت: از این تعداد، ۱۸۰ پایگاه در سطح شهر کرمانشاه مسئولیت جمع آوری زکات فطره روزه داران را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه یکصد پایگاه دیگر در شهرستان‌های استان وظیفه جمع آوری زکات فطره مردم و روزه داران را بر عهده دارند، افزود: همچنین امسال ۴ صندوق کفار عمد و زکات عام سادات در هر یک از ۲۸۰ پایگاه برپا است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: امسال بر اساس فتوای مقام معظم رهبری، زکات‌های جمع آوری شده کمتر از یک روز و نیم به دست افراد نیازمند که توسط این نهاد شناسایی شده‌اند، باید برسد.

پاکرو مدت زمان فعالیت این پایگاه‌ها در مساجد استان را قبل از آغاز نماز عید فطر و تا پایان آن عنوان کرد و بیان داشت: مدت زمان فعالیت این پایگاه در سطح شهر تا ظهر روز عید فطر به طول خواهد انجامید.

وی تاکید کرد: برخی از مراجع جلیل القدر تقلید در کشور، میزان زکات فطره امسال را ۴۵۰۰ تومان تعیین کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز