خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

عروس کرمانشاهی قربانی اختلاف خانوادگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۹۲

مردی که به قصد انتقام، با ایجاد پیج غیراخلاقی در فیس بوک تصاویری از عروس خانواده همسرش را به همراه شماره تلفن درآن قرار داده بود دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه اظهار داشت: فردی در استان کرمانشاه با مراجعه به این پلیس اعلام داشت که افراد ناشناسی در شبکه اجتماعی فیس بوک اقدام به تشکیل پروفایل غیر اخلاقی با مشخصات همسرم به همراه عکس شخصی و شماره تلفن درآن قرار داده، همسرش را به عنوان بدکاره معرفی کرده اند.

سرهنگ اسداله زحمتکش در گفت و گو با خبرنگار ایلنای کرمانشاه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت و در یک عملیات هماهنگ و با رصد فضای مجازی و اقدامات ویژه و تخصصی متهم پرونده شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم که شوهر خواهر شاکی بود، ابتدا منکر جرم خود شده اما در برابر مدارک غیر قابل انکاری که کارشناسان این پلیس به دست آورده بودند لب به اعتراف گشود.

زحمتکش گفت: متهم در بازجویی های فنی پلیس انگیزه خود را از ارتکاب این عمل مجرمانه، خصومت شخصی و گرفتن انتقام از برادر خانمش که بنا به دلایلی اقدام به ضرب و شتم و کتک زدن همسر وی نموده عنوان کرد وگفت: به بهانه انتقام جویی دست به اینکار زده و همسر برادرخانمش را یک بدکاره معرفی کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه خشم و انتقام بهترین و آخرین راه نیست، بیان داشت: همیشه راه های بهتری برای حل کردن مشکلات وجود دارد و می توان از قانون برای این کار استفاده کرد قبل از اینکه آتش انتقام شما را کور کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز