خبرگزاری کار ایران

تمامی شماره تلفن‌های استان کرمانشاه ۸ رقمی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۱۲

در طرح هم‌کدسازی شماره تلفن های سراسر کشور، شماره تلفن‌های ثابت تمامی مشترکین ۸ رقمی شده و کدهای بین شهری در داخل استان کرمانشاه حذف می‌شوند.

به منظور کاهش هزینه تماس مشترکین شهرستان‌های استان کرمانشاه با یکدیگر و سهولت در ارتباطات درون استانی، طرح همکدسازی از تاریخ ۲۵، مردادماه در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، تمامی شماره تلفن‌های استان کرمانشاه ۸ رقمی می‌شوند، این طرح به منظور کاهش هزینه تماس مشترکین شهرستان‌های استان با یکدیگر و سهولت در ارتباطات درون استانی خواهد بود.
طرح همکدسازی از تاریخ ۲۵، مردادماه در این استان اجرا می‌شود.

در طرح مذکور(همکدسازی)، شماره تلفن‌های تمامی مشترکین ۸ رقمی شده و کد ارتباط توابع داخل استان حذف و در نتیجه کد ارتباط بین استانی(خارج از استان) به ۰۸۳ تغییر می‌یابد و مشترکین تلفن‌های ثابت در هر نقطه از کشور(خارج از استان) و یا از طریق تلفن همراه برای تماس با استان کرمانشاه تنها با گرفتن کد «۰۸۳» و سپس شماره مشترک مقصد می‌توانند ارتباط برقرار کنند.

یادآور می‌شود، با اجرای این طرح هزینه تماس‌های تلفنی مشترکین کاهش یافته به‌نحوی که هزینه هردقیقه تماس داخل استان ۳۰ ریال و هزینه هر دقیقه تماس با خارج از استان ۳۳۰ ریال است.

براساس این گزارش، تغییرات شماره تلفن‌های ثابت مشترکین ساکن در شهرستان‌ها به این شرح خواهد بود: شهر کرمانشاه(اضافه شدن رقم ۳ به ابتدای تمامی شماره‌ها)، اسلام آبادغرب – تازه آباد ثلاث– جوانرود(به اضافه مراکز ظرفیت این شهرستان‌ها؛ اضافه شدن رقم ۴ به ابتدای شماره‌ها)، روانسر – سرپل ذهاب – گیلانغرب – کرندغرب(اضافه شدن رقم ۴ به ابتدای شماره‌ها)، پاوه(حذف دو رقم اول «۷۲» و جایگزینی عدد ۴۶۱ بجای آن)، هرسین(حذف دو رقم اول «۳۲» و جایگزینی عدد ۴۵۱ بجای آن)، صحنه(حذف دو رقم اول «۳۲» و جایگزینی عدد ۴۸۳ بجای آن)، کنگاور(حذف رقم اول «۲» و جایگزینی عدد ۴۸ بجای آن)، سنقر(حذف دو رقم اول «۴۲» و جایگزینی عدد ۴۸۴ بجای آن)، قصرشیرین(حذف دو رقم اول «۴۲» و جایگزینی عدد ۴۲۴ بجای آن) لازم به ذکر است شماره تلفن‌های ثابت تمامی روستاهای استان نیز ۸ رقمی شده و مشمول تغییرات می‌شوند که برای آگاهی از نحوه تغییرات می‌توانند به ادارات مخابرات شهرستان‌های ذیربط یا مراکز کم ظرفیت روستایی مراجعه کنند.

همچنین، مشترکان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۳۱۰۰ تماس بگیرند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تغییر شماره تلفن‌ها به سایت شرکت مخابرات کرمانشاه به آدرس www. tck. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز